بازيكن ملي پوش تنيس روي ميز ايران گفت: از ابتداي سال 91 تصميم گرفته بودم تا عضو تيم ملي بزرگسالان شوم كه خدا را شكر محقق شد.

حميدرضا طاهرخاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: من متولد سال 69 هستم و از آنجا كه زمان عضو تيم در تيم ملي اميد به پايان رسيده بود عزمم را جزم كردم تا بتوانم به تيم ملي بزرگسالان تنيس روي ميز راه يابم.

وي ادامه داد: همين موضوع انگيزه اي براي من شد تا تمريناتم را بيشتر كنم ضمن اينكه در رقابت هاي جام بين المللي فجر نتايج خوبي را كسب كردم و اعتماد به نفس من بالا رفت،‌رنكينگم در فدراسيون جهاني هم بسيار بار رفت.

طاهرخاني در خصوص شرايط تمريناتش گفت: تمرينات من در دو شهر قزوين يا شمال پيگيري مي شود اگر در قزوين باشم حريفان تمريني ام نعمتي، اميني و شيشه گرها هستند در صورتي كه شمال باشم با برادران عالميان و مير الماسي تمرين مي كنم و مشكلي از قطر حريف تمريني ندارم.

بازيكن خوش آتيه تنيس روي ميز كشورمان درباره تمرين در تيم باشگاهي اش بيان كرد: نفت سپاهان تيم بسيار خوبي است و كادر مجربي دارد در ليگ امسال هم حضور پيشكسوتاني مانند مجيد احتشام زاده و محمدرضا نعمتي و مربي خوب تيم صمد تدبيري از نكات مثبت تيم ها بود ما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم اما فكر مي كنم كه در ليگ امسال بدشانسي آورديم و نتوانستيم نتايج مطلوبي بگيريم.

حميدرضا طاهرخاني در رقابت هاي انتخابي تيم ملي تنيس روي ميز موفق شد به عنوان نفر سوم به عضويت تيم ملي بزرگسالان در آيد و جواز حضور در مسابقات جهاني فرانسه را كسب كرد.

 وي درباره اين مسابقات و غيبت چند بازيكن گفت: رقابت هاي انتخابي تيم ملي سطح خوبي داشت و خوشبختانه من هم خوب كار كردم و توانستم نتيجه بگيرم افشين نوروزي به دليل محروميت اين مسابقات را از دست داد و محروميتش دير بخشيده شد به طور حتم وي يكي از مدعيان اصلي بود محمدرضا اخلاق پسند هم بازيكن با تجربه و خوبي است كه مصدوميت دليل انصرافش شد اگر اخلاق پسند بود كار را براي ساير بازيكنان سخت مي كرد اما به هر حال اين اتفاق ها افتاد و رقابت هاي اينگونه برگزار شد.

وي با اشاره به رقابت هاي جهاني فرانسه در خصوص اين پيكارها گفت: در صحبت هايي كه با احمد جعفري پور مربي تيم ملي داشتيم قرار است چند مرحله اردو داشته باشيم كه به احتمال زياد يكي از آنها در كيش است و در اردوي برون مرزي يا در اتريش يا در مجارستان را در پيش داريم مسابقات جهاني رقابت هاي سختي است و من به عنوان يكي از نمايندگان ايران سعي مي كنم با تمرين زياد و آمادگي كامل در رقابت ها حاضر شوم و بتوانم نماينده شايسته اي براي كشورم باشم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار