نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان زرند گفت: جشنواره روستایی شهرستان زرند با معرفی روستاهای گردشگری این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره روستایی شهرستان زرند اظهار داشت: این جشنواره در قالب تورهای گردشگری به روستاهای گیسک، احمدآباد، ده اصغر، ختم سربنان، مطهرآباد و سرتخت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تورهای روستاهای گردشگری این شهرستان هر ساله به صورت رایگان و برای آشنایی هر چه بهتر مسافران و گردشگران صورت می‌گیرد.

اسلامی به اجرای بازی‌های بومی و محلی در روستای احمدآباد اشاره کرد و گفت: نمایشگاه آثار شهدای روستای سربنان نیز در حال برگزاری است.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی این شهرستان در پارک شهید خبر داد و افزود: این نمایشگاه که دارای 10 غرفه است، صنایع‌دستی شاخص و محصولات کشاورزی مانند پسته، زعفران، زیتون، داروهای‌های گیاهی را در معرض دید و عرضه مسافران قرار داده است.

اسلامی از دایر بودن موزه دیرینه‌شناسی در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: این موزه فسیل‌های یافت شده شهرستان زرند را در معرض دید مسافران گذاشته است.

وی همچنین از آمادگی دو مدرسه برای اسکان مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: این مدارس به امکانات کامل رفاهی مجهز هستند.
برچسب ها: کرمان ، زرند ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.