فيلمنامه قوي "راستش را بگو" مرا بعد از يك دوري 9 ساله به تلويزيون بازگرداند.

نيوشا ضيغمي بازيگر نقش خاطره در مجموعه "راستش را بگو" در گفتو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از حضور در سريال "در چشم باد" به دليل متفاوت بودن فيلمنامه ها با سليقه من تمايلي به حضور در آثار ديگر تلويزيون را نداشتم و به همين خاطر 9 سال از تلويزيون دور بودم.
وي افزود: شكيل مظفري مسئول انتخاب بازيگران و برنامه ريز به دليل همكاري هاي گذشته كه با يكديگر داشتيم فيلمنامه "راستش را بگو" را براي من فرستاد و من را مشتاق به خواندن و حضور در اين مجموعه كرد.
ضيغمي با اشاره به موضوع خاص و متفاوت اين سريال تصريح كرد: "راستش را بگو" با يك نگاه متفاوت و جامعه شناسانه به بررسي مشكلات اجتماعي مي‌پردازد و فيلمنامه به دور از نگاهي روتين و عاشقانه با نگاهي خاص مشكلات جامعه را به چالش مي‌كشد.
اين بازيگر سينما با اشاره به بررسي چند نسل در مجموعه "راستش را بگو" ابراز داشت: "راستش را بگو" چند نسل متفاوت را با عقايد خاص به تصوير مي كشد و بازي من به نسل امروز و تلاش هاي يك اكيپ چند نفره دانشجو براي موضوع پايان نامه خود برمي‌گردد خاطره براي رسيدن به خواسته هايش در اين مجموعه هر كاري مي كند.
وي با اشاره به احترام خاص خود براي سينما و تلويزيون گفت: متاسفانه فيلمنامه هاي سينمايي به چند ژانر ساده و قابل پيش بيني محدود شده است.
ضيغمي ادامه داد: معتقدم پردازش يك موضوع در تلويزيون به مراتب گسترده تر از سينما بوده و مخاطبان تلويزيون حق انتخاب گسترده تر را نسبت به سينما دارند.
بازيگر مجموعه "در چشم باد" با اشاره به حضور ستاره هاي سينما در تلويزيون و جذب مخاطبان گفت: مخاطب به دنبال اثري خوب و تاثيرگذار است و معتقدم فصل تاثيرگذاري اسامي بر روي تيتراژ يك  اثر سينمايي يا تلويزيوني به منظور جذب مخاطب گذشته است.
بازيگر نقش خاطره، با اشاره به برخي از حذفيات اين مجموعه ابراز داشت: اميدوارم با وجود برخي حذفيات و حساسيت كارگردان "راستش را بگو" اين مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار گيرد.
ضيغمي با اشاره به قائل بودن احترامي خاص براي مخاطب عام گفت: من براي مخاطب عام ارزش خاصي قائل هستم چون نگاه آن ها به نوع بازي بازيگران و مجموعه ها دلي است.
وي ادامه داد: به همين دليل دلهره جذب مخاطب را دارم كه با وجود زحمتهاي بسيار و چند ساله تيم راستش را بگو اين مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گيرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار