آلوسنو راننده تيم اتومبيلراني فراري در مصاحبه اي گفت : با يك ماشين خوب و باكيفيت ، توانايي رفتن به سرزمين هاي بسيار دور دست رادارم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبري توتواسپرت فرناندو آلونسو راننده مشهور تيم اتومبيلراني فراري گفت : در رابطه با وضعيت فيزيكي خود تنها چيزي كه در حال حاضر مي توانم بگويم اين است كه در مقايسه با سال قبل در شرايط بهتر وايده ال تري قرار دارم و فكر مي كنم بتوانم در فصل جديد موفق تر پيش روم .

اين وضعيت بسيار خوب فيزيكي باعث شده تا  توقع من از ماشيني كه قرار است آن را برانم بيشتر شود. فكر مي كنم همانطور كه موقعيت فيزيكي من  نسبت به قبل بهتر شده ماشيني كه قرار است سوار آن شوم هم بايد نسبت به دوازده ماه پيش خيلي بهتر وايده ال تر باشد .

من توانايي سفر كردن به دوردستها با يك ماشين بسيار خوب و كاملاً باكيفيت را دارم و فكر مي كنم زمان آن فرا رسيده تا روساي كمپاني فراري در اين خصوص كاري كرده وقدرتشان را براي توليد محصولات جديد از سرگرفته و بامحصولات و توليدات جديد خودزمينه كسب موفقيت بيشتر اين تيم در رقابت با ديگر تيم هاي حاضر در چهار چوب رقابتهاي مختلف رافراهم كنند .
برچسب ها: آلوسنو ، ماشین ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار