مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح آرامش بهاری در 16 امامزاده شاخص و به منظور ایجاد آرامش زائران و مسافران در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری در بازدید از امامزاده های اردبیل افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از 29 اسفند لغایت 15 فروردین ماه در امامزاده های شاخص استان اردبیل آغاز شده است.

وی اهداف طرح را استفاده بهینه از فضاهای معنوی و عرفانی امامزاده ها برشمرد و افزود: منظور از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده های شاخص این است که از سنین کودکی تا سنین کهنسالی بتوانیم رضایت مراجعان را جلب کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برنامه های این طرح ادامه داد: برنامه ها ی مختلف فرهنگی و مذهبی اعم از آموزش های قرآنی، مشاوره دینی، احکام و مسائل عقیدتی طی اجرای این طرح در امامزاده های استان برگزار می شود.

حجت الاسلام مشهوری نظری در اجرای طرح تعیین ظرفیت اوقات فراغت، تقویت بنیه دینی و اعتقادی، سوق جوانان به عرصه های دینی و معنوی و قرآنی، فضاسازی معنوی و نهادینه کردن ارزش های انقلاب به عنوان اهداف محوری مد نظر خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع برای کودکان در طرح آرامش بهاری یادآور شد: به خاطر اینکه کودکان نیز بتوانند از فضای امامزاده ها استفاده کنند ایستگاههای نقاشی و خطاطی با "عنوان نقاشی بکش و جایزه بگیر" در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان برخی از برنامه های طرح را فردی عنوان کرد و متذکر شد: علاوه بر این افراد مراجعه کننده و خانواده هایی که نیاز به مشاوره داشته باشند، می توانند از مشاوره های رایگان در این امامزاده ها برخوردار شوند.

حجت الاسلام مشهوری با اشاره به استقرار کارشناسان در مراکز مشاوره امامزاده ها عنوان کرد: خانواده هایی که نیاز به مشاوره دارند می توانند به این کارشناسان مراجعه کرده و به صورت چهره به چهره جواب مسائل شرعی و اجتماعی خود را بگیرند./س

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، آرامش ، بهاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.