در حالی كه تنها چند روز از زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند Galaxy S۴ سامسونگ گذشته است، منابع آگاه نخستین تصاویر از مدل كوچك‌ شده این محصول را با نام Galaxy S۴ mini منتشر كردند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه خبری SamMobile نخستین مركزی است كه تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند جدید را منتشر كرده و توضیح داده است كه سامسونگ قصد تولید چنین محصولی را دارد.


در این تصاویر مشخص شده است كه مدل كوچك شده این گوشی هوشمند طراحی و ظاهری دقیقا شبیه به Galaxy S۴ سامسونگ دارد. این تصاویر همچنین تایید می‌كنند كه S۴ mini حتی در بخش پشتی نیز كاملا شبیه به مدل بزرگتر خود است.

گوشی هوشمند Galaxy S۴ mini كه هم‌اكنون در شركت سامسونگ با نام GT-I۹۱۹۰ شناخته می‌شود، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌كارت را دارد.

این گوشی هوشمند مانند مدل بزرگتر خود پردازنده مركزی فوق پرسرعت را در خود جا نداده است. با این وجود سامسونگ برای آن پردازنده دوهسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۳ اینچی از نوع Super AMOLED دارد كه تصاویر در آن با كیفیت qHD یا به عبارت دیگر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیكسل به نمایش درمی‌آیند. قدرت پخش تصاویر در این نمایشگر ۲۲۶ پیكسل در هر اینچ مربع است.

برچسب ها: گوشی ، هوشمند ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Tajikistan
shayan
۱۵:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
سلام لطفا توضیحات بیش تری بدهید با تشکر از زحمات تون خداحافظ
آخرین اخبار