رئیس ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی از اسکان 420 هزار و 158 نفر روز در مدارس استان از 28 اسفند ماه پارسال تاکنون خبر داد.



محمد تقی فخریان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: آمار مزبور شامل 183 هزار و 82 نفر در قالب 29 هزار و 339 خانوار می باشد.

وی اظهار داشت: برای پذیرش مسافران فرهنگی استان 105 آموزشگاه با 11هزار و 500 کلاس با درجه بندی در سطوح مختلف الف، ب و ج مهیا شده و از 28 اسفند ماه پذیرش مسافران آغاز شد.

وی با بیان اینکه از کل مسافران پذیرش شده بیش از 90 درصد مربوط به مشهد می باشند گفت: ظرفیت مدارس استان از دوم فروردین ماه تاکنون بطور 100 درصد تکمیل شده است اما همچنان مراجعات و آمار مسافران فرهنگی در حال افزایش است.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده 9 سالن ورزشی و تعداد قابل توجهی از نمازخانه های مدارس استان برای اسکان موقت یک شبه آماده شده و فرهنگیانی که خواستار اقامت موقت یک شبه هستند در این مراکز که مجهز به چادر و سایر امکانات است اسکان داده می شوند.

فخریان با بیان اینکه ورود زائران به مشهد قابل توجه می باشد اظهار داشت: این اقدام تنها راه حل برای اسکان زائران فرهنگی و جلوگیری از سرگردانی آنها بوده و همچنان از این شیوه برای اسکان مسافران جدید بهره گرفته می شود.


برچسب ها: رئیس ، ستاد ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.