ایستگاه "طراحی چهره و کاریکاتور در 10 دقیقه" یکی از غرفه های جشنواره ملی صدای بهار در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران است که با استقبال چشمگیری از سوی بازدید کنندگان و گردشگران روبرو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در این ایستگاه هنرمندان به طراحی چهره و کاریکاتور از علاقه مندان با تکنیک های مختلف رنگی و سیاه و سفید می پردازند.
در ایستگاه "طراحی چهره به صورت زنده"، هنرمندان به صورت گروهی و با توجه به سلیقه بازدیدکننده اقدام به طراحی چهره افراد بر روی کاغذهای مخصوص کرده و سپس تصویر به صورت پاستپارتو تبدیل شده و داخل محفظه سلفونی تحویل مخاطب می شود.
شایان ذکر است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه های ویژه در قالب "جشنواره ملی صدای بهار" همچون کنسرت موسیقی، تاتر و خیمه شب بازی، شعبده، تقلید صدا، مسابقات فرهنگی، ارائه بسته های گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی از هنرمندان نام آشنای کشور میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی از این مجموعه است که این برنامه ها با استقبال چشمگیری از سوی هموطنانمان روبرو شده است.
همچنین به مناسبت شروع ایام فاطمیه ویژه برنامه های نوروزی کاخ نیاوران با سخنرانی، مداحی، تواشیح و شعرخوانی با اجرای مداح و شاعران اهل بیت همراه خواهد بود.
علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و شرکت در "جشنواره ملی صدای بهار" می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 19 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند. /ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار