مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم رونمایی بازی " گنج تهران " با حضور معاون شهردار تهران خبر داد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حسین زارع صفت  مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقه گنج تهران اولین بازی موقعیت محور گردشگری، تلفن های هوشمند به شمار می ‌رود که با هدف ترغیب گردشگران به بازدید از اماکن دیدنی شهر تهران طراحی شده است.
 
وی گفت: این نرم افزار تلفن همراه، در 25 مرحله طراحی شده و کاربر برای پشت سرگذاشتن هر مرحله نیازمند ارایه اطلاعات دقیق از مکان مورد نظر است.
 
زارع صفت بازی گنج تهران را تکمیل کننده اجرای پروژه کیوریسم ستاد گردشگری نوروزی دانست و ادامه داد: این پروژه نصب بارکدهای دو بعدی در اماکن تفریحی، فرهنگی و هنری را در نظر دارد. گردشگر با  اسکن این بارکد در تلفن همراه خود قادر به دریافت اطلاعات مکان مورد نظر خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مراسم رونمایی از این بازی فردا 7 فروردین با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود. بازی گنج تهران به زودی در سایت visitehran.ir برای شهروندان قابل دسترس خواهد بود. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار