روزنامه "الثوره" كه نزديك به دولت سوريه است امروز با انتشار سرمقاله اي اقدام اتحاديه عرب در برسميت شناختن گروه موسوم به "ائتلاف مخالفين سوريه" را محكوم كرد و آن را مصداق "حمايت از تروريسم" و مشروعيت بخشيدن به اقدامات تروريستي خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شينهوا، اين روزنامه سوري ضمن انتقاد از اقدام اتحاديه عرب در برسميت شناختن معارضين مورد حمايت غرب و ارتجاع عرب نوشته است "تصميم اتحاديه عرب مشروعيت بخشيدن به اقدامات تروريستي و حمايت از تروريست ها و اقدامات خونين شان عليه مردم سوريه بود. اتحاديه عرب با اين كار از نهادهاي تروريست هاي سوري نيز حمايت كرده است."

در ادامه اين سرمقاله آمده است "اتحاديه عرب با اين اقدام خود گواهي "جعلي" تولد يك ائتلاف توخالي را صادر كرد. اين تصميمي ننگين بود كه اتحاديه عرب عليه ملت سوريه اتخاذ نموده است. اتحاديه عرب با اين تصميم نشان داد كه ماهيت يكساني با آمريكا و رژيم صهيونيستي دارند و با آنان همدست است."

در ادامه اين سرمقاله بر مقاومت ملت سوريه در مقابل فشارهاي ارتجاع عرب و كشورهاي غربي تاكيد شده و امده است "ملت سوريه نسبت به رويدادهاي اطراف شان آگاه اند و مي دانند كه اين نشست براي ملل عرب نبود. سوري ها همچنان در مقابل فشارها مقاومت مي كنند."

"يوسف "الاحمد" نماينده پيشين دولت سوريه در اتحاديه عرب نيز پيش تر گفته بود كه "تصميم اتحاديه عرب در مورد سوريه باعث نگراني نيست و چنين تصميماتي غير قانوني و از درجه اعتبار ساقط است."

آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار