عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری، همیشه مملکت را از بحران‌ها نجات داده و این‌بار هم به ‌فضل الهی، دشمنان برای همیشه تاریخ شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت‌الله حسن ممدوحی در دیدار مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کل کشور که در بیت ایشان صورت پذیرفت، اظهار داشت: بسیج ادامه‌دهنده راه انقلاب بوده و همیشه و در تمام عرصه‌ها درخشیده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر توجه جدی همه افراد، به‌ویژه مسئولان به نام‌گذاری هوشمندانه سال 92 توسط رهبر معظم انقلاب گفت: نام‌گذاری سال 92 به‌نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، راه را برای همه مشخص کرده است.

ممدوحی با اشاره به موقعیت حساس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی تاکید کرد: هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری همیشه مملکت را از بحران‌ها نجات داده است و این‌بار هم به‌فضل الهی، رهبری الهی جمهوری اسلامی و همت مردم، دشمنان برای همیشه تاریخ شکست خواهند خورد.

وی پیروزی مؤمنان بر مستکبران را وعده الهی اعلام کرد و شرط تحقق این امر را صبر و ایمان دانست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری وظیفه بسیج را در این موقعیت بسیار حساس توصیف کرد و اقدامات بسیج در عرصه فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم را مورد تحسین قرار داد./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، رهبر ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.