استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز مدارس با هدف توسعه گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی در بازدید از محل اسكان مسافران نوروزی در دو مدرسه شاهد و باب الحوائج شهركرد گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، مقرر شد پنج میلیارد ریال از سوی استانداری ، پنج میلیارد ریال از سوی اداره كل آموزش و پرورش و پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری برای تجهیز مدارس به امكانات رفاهی برای گردشگران اختصاص یابد.  

وی ادامه داد: از این مبلغ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پنج میلیارد ریال سهم خود را هزینه كرده است.

عنابستانی تصریح كرد: در دیدار از اسكان مسافران نوروزی 92 در محل مصوب شد استانداری 2.5 میلیارد ریال اعتبار، اداره كل آموزش و پرورش 2.5 میلیارد ریال و اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز 2.5 میلیارد ریال در راستای اجرای كامل مصوبه هیات دولت به استان برای تجهیز مدارس در سال جاری اختصاص دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز مدارس به تلویزیون، فرش، یخچال و دیگر امكانات رفاهی توسعه گردشگری در راستای رونق اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، هدف از اختصاص این اعتبار است.

تاكنون، نزدیك به 900 هزار مسافر نوروزی وارد استان چهارمحال و بختیاری شده اند كه بخشی از این مسافران در استان اقامت كرده اند و بخشی از آنان در مدارس اسكان یافتند./س

برچسب ها: تجهیز ، مدارس ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.