فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیام های هرساله مقام معظم رهبری، راهبردی ارزشمند و تاثیرگذار برای اهداف و آرمان های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ˈسعید افشارنادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به نامگذاری امسال با عنوان سال ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ اشاره کرد و افزود: نامگذاری هرسال توسط مقام معظم و معزز رهبری با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، بر اساس یک نگاه کارشناسانه، بسیار دقیق، ارزشمند و سازنده است که با توجه به پیام های هرساله ایشان، تحقق آن مستلزم همکاری و همیاری اقشار جامعه در تمامی سطوح است.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر این شعارها و پیام های ارزشمند می تواند زمینه تعالی، رشد و بالندگی کشور را به ارمغان آورد و در جهت رفع موانع موجود نیز موثر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به بخشی از فرمایشات گهربار رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در سال گذشته ایران اسلامی تحت فشار فشرده ترین تحریم های اقتصادی بود که شعار ˈتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ توانست بخش عمده ای از نیازهای کشور را با توجه به این تحریم ها مرتفع کند.

افشارنادری ادامه داد: دشمنان گرچه با توطئه در تلاش بود تا در تمامی عرصه ها ایران را تضعیف و تخریب کنند ولی توفیقاتی که در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فناوری، پزشکی و ... حاصل شد، تمامی دسیسه های غرب را خنثی کرد که می توان شاخص ترین آن را اجلاس سران عدم تعهدها خواند.

این مقام مسوول به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری، سال ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ نامگذاری شده است، یک حماسه بزرگ یعنی انتخابات خرداد ماه را پیشرو داریم که این مهم حضور پرشور و نشاط مردم را می طلبد.

فرماندار دماوند بیان کرد: مردم ایران در تمامی صحنه ها با حضوری پرشور و شعور، اتحاد و همدلی خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های آن نشان دادند و امروز نیز با حضور و همت بلند خود در مقابل توطئه های دشمن خواهند ایستاد.

وی به حماسه اقتصادی و استمرار حمایت از تولید ملی پرداخت و افزود: در سال جاری نیز با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برای داشتن اقتصادی پویا و پشتکار در این عرصه، لازم است با روحیه جهادی در جهت تقویت تولیدات ملی پیش رویم و حماسه ای عظیم را خلق کنیم.

افشارنادری با بیان اینکه نقش مردم و حضور جهادی آنان در تحقق این حماسه بزرگ بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: امروز باید با نگاهی امیدوارانه و دلی پر امید، وارد صحنه شده و ناامیدی را در جامعه که از اهداف دشمن است دور کنیم که در این میان نقش رسانه ها بسیار موثر است./س


برچسب ها: رهبری ، تولید ملی ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.