سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با اعلام فهرست نهایی تیم های ملی هر بازیکنی که ناراضی باشد می تواند کنار برود.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: در جلسه دیروز کمیته فنی فدراسیون تکواندو برای انتخاب تیم های اصلی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم اما همه چیز 12 فروردین به صورت رسمی اعلام می شود. بحث جدا سازی تمرینات تیم های ملی مطرح است تا تکواندوکاران برای مسابقات جهانی و بازی های کشورهای اسلامی آماده شوند. در نظر داریم از آن تاریخ بازیکنان را با تفکر جهانی در اردوها حفظ کنیم.

وی در مورد حذف یوسف کرمی از تیم جهانی و انصراف وی از تیم کشورهای اسلامی گفت: هنوز تصمیمی در مورد یوسف کرمی گرفته نشده و صحبتی نیز با وی نکرده ایم اما 12 فروردین که اسامی دو تیم اعلام خواهد شد، هر بازیکنی که خواهان جدایی باشد می رود و به جای آنها از نفرات ذخیره و بازیکنان سوم هر وزن استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد کورش رجلی افزود: قرار بود رجلی با حضور در اردوی تیم ملی خود را نشان دهد اما با وجود شرایط نامناسب روحی وی بعید است که به سایر بازیکنان برسد. هم اکنون بحث کارایی بازیکن در تیم ملی مطرح است. با اینکه رجلی بازیکن بزرگی است اما باید بپذیریم وی در دو سال اخیر بازی های خوبی نداشته و مصدوم بوده است که همه این موارد گذشته خوب او را تحت تاثیر قرار داده است. رجلی شاگرد من بوده و شرایط وی را می شناسم اما حالا بایکنان خوب و با انگیزه ای در اوزان هفتم و هشتم داریم.

وی در خصوص دعوت مجدد از محمد باقری معتمد به اردوی تیم ملی تاکید کرد: معتمد با مشورت پزشک می تواند از اردیبهشت ماه تمرینات سبک خود را آغاز کند و هنوز صحبتی با کادر فنی نداشته و برنامه اش را اعلام نکرده است و ما نمی توانیم بازیکنان دیگر را به راحتی نادیده بگیریم. تکواندوکاران دیگر در انتخابی ها و تمرینات جنگیده اند و زحمت زیادی کشده اند و نباید به راحتی کنار گذاشته شوند. بنابراین نمی توانم به معتمد و یا فرد دیگری قولی بدهم.

وی افزود: با توجه به شرایط زمانی که داریم بازیکن جدیدی به اردوها دعوت نخواهد شد و با همین تکواندوکاران کارمان را دنبال می کنیم.

کریمی در خصوص اعزام تیم ملی به تورنمنت اسپانیا تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان برخی اوزان تجربه مسابقات بین المللی را ندارند، قرار است همه بازیکنان اردونشین به رقابت های اسپانیا اعزام شوند تا مورد ارزیابی قرار بگیرند و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. با صحبتی که با اصغر رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک داشتیم در نظر داریم برای رفع برخی مشکلات جابه جایی وزنی نیز داشته باشیم./آق

 

برچسب ها: تکواندو ، کریمی ، کرمی ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار