مهم ترین عناوین خبری که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:سال 91 را با حداقل سانحه در راه آهن سپری کردیم، دولتی که در خلوت از ایران تقاضای کمک می کند، پله پله تا ملاقات ابرها در شهر توریستی ماسوله و.... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سال 91 را با حداقل سانحه در راه آهن سپري کرديم


وزير راه و شهر سازي اعلام كرد: وضعيت موجود راه آهن قابل قياس با گذشته نيست و اين مساله كه سال 91 را با حداقل سانحه دراين حوزه سپري كرديم جاي شكر دارد.

افزايش 8 درصدي مصرف بنزين

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اگر فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها در سال آینده اجرا نشود مصرف بنزین کشور با رشدی 6 تا 8 درصدی به همراه خواهد داشت.

دولتي كه در خلوت از ايران تقاضاي كمك مي‌كند / خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند


عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند، گفت: بهتر است پادشاه بحرين به فكر حفظ حقوق ملت خود باشد و غاصب ديگري را به نام" آل‌سعود"در منطقه مسلط نكند.

فيلم رسوايي دريچه تازه‌اي را در ذهن مردم نسبت به روحانيت باز كرد
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: فيلم رسوايي توانسته با پرداختن به نقش يک روحاني از زواياي مختلف، ديدگاه جديدي را در ذهن مردم نسبت به اين قشر باز کند.

پله پله تا ملاقات ابرها در شهر توریستی "ماسوله"+تصاوير
در شهر گلهای شمعدانی خانه ها از طریق پله های باریک و بلندی به هم وصل شده اند که گردشگران و مسافران را تا به اوج آسمان هدایت می کنند.

سالروز تولد "خسرو" سينماي ايران

خسرو شکيبايي بازيگر معروف سينماي ايران که با بازي در فيلم هامون(داريوش مهرجويي) بر سر زبان‌ها افتاد در سن 64 سالگي بر اثر عارضه قلبي درگذشت.

ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه کشور از افزایش ترافیک در جاده های کشور خبر داد.

مجازات سنگین برای رستورانهای بین راهی
معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات استان تهران از بازرسی رستورانها بین راهی در محدوده کن سولوقون خبر داد.

بیماری های گوارشی شایعترین بیماری های ایام عید/ خودسرانه درمان نکنید


به گفته رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت بیماری های گوارشی شایعترین بیماری های ایام عید است که افراد به هیچ وجه نباید خود به درمان بپردازند و باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پودمانی علمی کاربردی

ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی حرفه ای پودمانی و مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی 20 فروردین آغاز می شود.

خسروی: داوری بازی را برای کویت درآورد / عسگري در آسيا قدرتي ندارد

کارشناس داوری فوتبال گفت: اشتباهات داوری به ضرر تیم ملی کشورمان بود، داور گل صد در صد ما را مردود اعلام کرد و یک پنا‌لتی به کویت هدیه داد.

کریمی: ناراضیان می توانند اردو را ترک کنند/ زحمت تکواندوکاران را نادیده نمی گیریم
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با اعلام فهرست نهایی تیم های ملی هر بازکنی که ناراضی باشد می تواند کنار برود.

آمريكا پيشنهادات بهتري را به ايران در دور بعدي مذاكرات در آلماتي ارائه مي‌کند



"المانيتور" به نقل از منابع ديپلماتي خبر داد كه به احتمال زياد در دور دوم مذاكرات هسته اي نمايندگان هسته اي كشورمان با نمايندگان قدرتهاي جهاني عضو گروه 1+5، كشورهاي غربي و بخصوص آمريكا از مواضع پيشين خود در قبال برنامه هسته اي كشورمان تا حدود زيادي عقب نشيني خواهند كرد.

افزايش 78 درصدي واردات نفت ترکيه از ايران
بر اساس آمارهاي اداره نظارت بر بخش انرژي ترکيه که امروز منتشر شد، واردات نفت ترکيه از ايران در ژانويه در مقايسه با دسامبر سال گذشته(ماه قبل از آن) 78 درصد افزايش يافته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار