احمدرضا رادان از کاهش 28 درصدی تلفات جاده‌ای خراسان رضوی در سال گذشته در قیاس با سال 90 خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: میزان تلفات تصادفات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور در قیاس با سال 91، 6 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: خراسان رضوی، تهران، البرز و فارس در زمره استان‌‌هایی هستند که امسال نقش تعیین کننده در میزان کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح کشور داشته‌‌اند.

رادان با اشاره به اینکه سال 1392 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده خاطرنشان کرد: زمانی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی محقق می‌شود که در مرحله نخست برقرار امنیت و آرامش را در سطح کشور توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: در واقع می‌توان گفت برقراری امنیت در حد اکمال نیازمند تلاش مضاعفی است تا زمینه تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مهیا شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از کاهش 28 درصدی تلفات جاده‌ای خراسان رضوی در سال گذشته در قیاس با سال 90 یاد کرد و افزود: یکی از نقاط امیدوارکننده در حوزه برقراری امنیت و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، کاهش جدی تلفات و تصادفات در سطح کشور است.

رادان تاکید کرد: یکی از اقدامات جدی نیروی انتظامی در همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی جمع‌آوری و برخورد با معتادان پرخطر در مشهد است.


برچسب ها: جانشین ، فرمانده ، نیروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.