شرکت مخابرات خراسان رضوي از مدت‌ها پيش استفاده از فناوري‌هاي روز مخابراتي را در دستور کار قرار داده و IMS يکي از مهمترين تحولات دهه اخير در عالم مخابرات از اين قاعده مستنثني نيست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، IMS نوعي شبکه ارتباطي است که امکان ارائه خدمات صوتي، ديتايي و خدمات ارتباطي چندرسانه‌اي بر يک زيرساخت واحد و مبتني بر IP ممکن مي سازد شرکت مخابرات خراسان جنوبي از مدت‌ها پيش استفاده از فناوري هاي روز مخابراتي را در دستور کار خود قرار داده و IMS‌ به عنوان يکي از مهمترين تحولات دهه اخير در عالم مخابرات و ارتباطات نيز از قاعده مستثني نيست.
از مهمترين ويژگي اين شبکه علاوه بر امکان برقراري انواع شبکه هاي مخابراتي موجود و ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده باند پهن و چند رسانه اي به طور يکسان در تمامي سطوح استان با کمترين هزينه است.
بنابراين گزارش، از مزيت‌هاي عمده استفاده از اين سامانه در استان کاهش هزينه‌هاي توليد و نگهداري سرويس و سرعت و سهولت ارائه خدمات در پوشش گسترده استاني و حتي کشوري و نيز بهينه نمودن منابع انساني و تجهيزاتي براي توليد، نگهداري و توسعه ارائه خدمات است.
اين سامانه باعث ايجاد يکپارچه سازي و هم‌افزايي در ارائه انواع سرويس‌هاي ارزش افزوده همراه با نگهداري يکپارچه و متمرکز در سطح استان است./جم
برچسب ها: امکان ، ایجاد ، باعث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار