پربيننده ترين خبرهاي سال 91‌ (141)؛

يك بازيگر: كاش به جاي بازيگر، رفتگر مي شدم

كاش به جاي بازيگر شدن رفتگر اين كشور مي‌شدم زيرا در اين صورت حقوق بازنشستگي داشتم.


هما خاكپاش بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص علل كم كاري پيشكسوتان گفت: متاسفانه در حال حاضر هنرمندان پيشكسوت در ايران مظلوم واقع شده اند و شاهد كم كاري و بيكاري بسياري از آن ها در چند سال اخير هستيم. براي مثال خود من بعد از مدت ها بيكاري هنوز هم موفق به دريافت دستمزد خود از تهيه كننده اي كه يك سال پيش براي او كار كرده ام نشده ام.
وي افزود: هزينه بالاي زندگي، اجاره خانه سنگين و وجود دو پسر دانشجو براي من باعث شده كه هم اكنون به دنبال كار جديدي دريك آرايشگاه بگردم.
خاكپاش بيان كرد: گاهي اوقات فكر مي‌كنم كاش به جاي بازيگر شدن رفتگر كشور مي شدم زيرا در اين صورت حقوق بازنشستگي داشتم اما هم اكنون با وجود 25 سال سابقه كار در تلويزيون و سينماي ايران قادر به تامين هزينه هاي زندگي خود نيستم.
اين بازيگر بيان كرد: بسياري از كارگردانان با دعوت از نابازيگران و اخذ وجه نقد از آن ها براي بازيگري اجازه كار به افراد حرفه اي و پيشكسوت را نمي دهند و براي مثال چندي پيش كاري با دستمزدي كه 15 سال پيش دريافت مي‌كردم به من پيشنهاد شد كه از قبول آن خودداري كردم و كارگردان همين پروژه به دعوت از افراد آماتور و غير حرفه اي پرداخت.
وي عنوان كرد: با توجه به تورم موجود اوضاع اين قراردادها و تعداد اندك پروژه ها بسياري از پيشكسوتان از قبول پيشنهاد كار خودداري مي كنند.
گفتني است هما خاكپاش چندي پيش مورد حمله سارقان موتور سوار قرار گرفت و در پي اين حادثه اين بازيگر دچار آسيب جسمي شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار