اخلاق ورزشکاران به ویژه فوتبالی‌ها تنها در مستطیل سبز محدود نمی‌شوند، بلکه آن‌ها در زندگی شخصی و خانه و در خصوص همسرانشان نیز در 2 وضعیت متفاوت با هم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاره‌های مستطیل سبز گاهی الگوهایی برای اخلاق هستند و گاهی نیز به بی‌اخلاقی شهره می شوند.

ستاره های فوتبال اغلب به علت درآمد بالایشان با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و گاهی رسوایی های زیاد اخلاقی نیز به بار می دهند.

اگر چه شاید هر از چند گاهی از برخی ستاره ها به واسطه همین شهرتشان که دارند، اشتباهاتی سر بزند اما برخی از آنها در مجموع مردهای خانواده دوستی محسوب می شوند.

به عنوان مثال پائولومالدینی که سال‌ها در تیم میلان توپ زده است در سال 1994 با آدریانا فوسا ازدواج کرد و یکی از ستاره هایی است که علاقه زیادی به خانواده دارد.

زین‌الدین‌زیدان نیز علیرغم مسائلی که در خصوصش مطرح شده است در سال 1988 با ورنیک فرناندز ازدواج کرد.

کاکا ستاره برزیلی سیلکو ازدواج کرد از جمله با تعهدترین ستاره های فوتبال می باشد.

اگر چه برخی حاشیه‌های متوالی در خصوص دیوید بکام ستاره انگلایسی فوتبال شنیده می شود اما باید پذیرفت که بکام پس از سال‌ها هنوز با همان خانواده پرجمعیت خود سر می‌برد.

بی‌اخلاق‌های فوتبال تعدادشان کم نیست و البته هر از چند گاهی نیز به تعداد آن ها اضافه می شود.

یکی از بد اخلاق ترین بازیکنان در زمینه مسائل خانوادگی وین رونی است.

بارها مسئله رسوایی اخلاقی وی مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته است در مهمترین این رسوایی ها ماجرای ارتباط نامشروع وین رونی  با جنیفر تامسون در یکی از کلوپ‌های شبانه رو شد.

اما شاید در این میان رسوایی اخلاقی جان تری از همه قبیح تر باشد چرا که وی در کنار این رسوایی، به دوست خود نیز خیانت کرده بود ماجرا از این قرار بود که جان تری با نامزد هم تیمی سابقش یعنی وین‌بریج رابطه پنهانی و نامشروع داشت و با لو رفتن این قضیه جان تری به چهره ای منفی و منفور تبدیل شد.

نمونه چنین بازیکنانی‌ در ورزش فوتبال کم نیست ستاره هایی‌ که تا روزها قبل الگوی جوانان و نوجوانان محسوب می‌شدند با این رسوایی ها شناسنامه خود را هم در ورزش نابود می کنند و کم کم‌ حتی به عمر ورزشی خود در قلب هوادار‌انشان خاتمه می دهند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار