براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته توليد واحد فروكروم جغتاي در سال 92 به 12 هزار تن مي رسد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدیر واحد فروکروم جغتای با بیان این مطلب، افزود: طی سالهای گذشته تولید کنندگان تمایلی برای فروش سنگ کرومیت به ما نداشتند و ترجیح می دادند کالایشان را صادر کرده و به قیمت بالاتر به فروش برسانند؛ این در حالی است که پس از نوسانات نرخ ارز با وجود اینکه در ابتدا به نفع صادر کنندگان بود اما قیمت محصول ما هم به روز شده و به تناسب آن توانستیم مواد اولیه را با قیمت بالاتری خریداری کنیم. هر چند هماهنگی واحد فروکروم جغتای با تغییرات بازار سال جاری کمی زمان بر بود اما اکنون موفق شدیم علاوه بر اینکه مشکلات سالهای گذشته را مرتفع کنیم، از لحاظ میزان فروش در بخش مقداری و ریالی به شرایط مطلوبی دست یابیم.

وی در ادامه گفت: نوسانات نرخ ارز موجب شد تا قیمت کالاهای وارداتی بالا رفته و برای وارد کننده صرفه اقتصادی نداشته باشد در این میان تولید کننده داخلی مجالی برای مانور محصولش در بازار پیدا کرده و همراه با افزایش قیمت، کیفیت محصولاتشان ا هم افزایش دهند.

رضایی با بیان اینکه اکنون نرخ ارز به سمت ثبات پیش می رود، اعلام کرد: پیش بینی ما این است که در سال آینده روند رو به رشدی در میزان تولید و تحقق برنامه هایمان داشته باشیم و میزان تولیدمان را به 12 هزار تن برسانیم.

برچسب ها: فروکروم ، تولید ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار