پيشسکسوت تيم فوتبال پرسپوليسي گفت: تعطيلات عيد فرصتي است تا مردم كشورمان علاوه بر خانه تكاني، به نو كردن ظاهر و باطنشان هم بپردازند، ورزشكاران كشورمان هم از اين قاعده مستثني نيستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با توجه به اينکه هم اکنون نوروز 92 در حال سپري کردن است، نظر يكي از فوتباليست ها را در مورد تعطيلات عيد جويا شديم كه در ادامه مي خوانيد.

بهروز رهبري فرد، پيشكسوت پرسپوليس متأهل و داراي يك پسر هفت ساله به نام اميرصالح است.

رهبري فرد، در خصوص كمك به خانواده در ايام خانه تكاني براي عيد سال 92 گفت: خانه تكاني قديمي شده است و خانم ها به دنبال عوض كردن خانه شان هستند.

وي درباره خريدهاي شب عيد بيان داشت: لباس نو براي اميرصالح پسرم خريدم اما براي خودم و همسرم به خاطر اينكه پولي در بساط ندارم، چيزي نخريدم.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد گذراندن تعطيلات عيد در نوروز 92 گفت: اگر رويانيان مدير عامل پرسپوليس پول ما بازيكنان سابق را بدهد به يكي از نقاط خوش آب و هواي كشورمان سفر مي كنيم، و گرنه در تهران ايام عيد را سپري مي كنيم.

رهبري فرد در خصوص خريد آجيل شب عيد گفت: به خاطر گراني آجيل شب عيد و بر طبق تجويز پزشك ها هر هشت ساعت يك دانه پسته مي خورديم.

وي درباره خاطراتش از ايام عيد بيان كرد: عيد سال 74 برايم خاطره انگيز است چرا كه همراه با تيم فوتبال پرسپوليس در سنگاپور بودم و در آنجا سال را تحويل كردم.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره نخستين جايي كه براي ديد و بازديد مي رود، بيان كرد: به طور طبيعي در ابتدا به خانه پدرم مي روم و بعد به پدر زن و مادر زن سر مي زنم.

رهبري فرد در ادامه بيان داشت:‌ نزديك به 10 تا 12 سال بود كه به خاطر اردوي تيم ملي و پرسپوليس روز عيد در خانه نبودم اما چند سال است كه ايام عيد را به همراه خانواده ام سپري مي كنم.

وي در خصوص سال 92 به عنوان سال مار گفت: آنقدر مار در سال جاري ديدم كه اميدوارم سال جديد اژدها ببينم، به هر حال من اعتقادي به نامگذاري سال ها بر اساس نام حيوانات ندارم.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه بيان داشت: سال 91 براي ما ايراني ها زياد خوب نبود اما اميدوارم سال جديد براي همه مردم ايران خوش يمن باشد.

رهبري فرد گفت: رويانيان سال 92 هم مدير عامل پرسپوليس است.

وي خاطرنشان كرد: در سال هاي گذشته ديد و بازديدها به صورت رفت و برگشت بود اما الآن به خاطر گراني ها به صورت حذفي انجام مي شود، بر اين اساس ما به خانه هاي دوستان و آشنايان مي رويم و اجازه آمدن به كسي را به خانه مان نمي دهيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار