شب چهاردهم اسفند ماه 91 برنامه نود ساعت 22:50 روي آنتن شبكه سه سيما رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شب چهاردهم اسفند ماه 91 برنامه نود ساعت 22:50 روي آنتن شبكه سه سيما رفت.

سؤال مسابقه پيام كوتاه برنامه در خصوص بازي تيم هاي استقلال و تراكتورسازي بود كه در پايان برنامه برد تيم استقلال بيشترين درصد آرا را به خود اختصاص داد.

جواهير سوكاي، مهاجم تيم فوتبال سپاهان ميهمان ويژه برنامه نود بود بخشي از صحبت هاي جواهير به شرح زير بود.

اهل آلباني هستم و كمي فارسي ياد گرفته ام، فوتبال خود را با تيم بلازني در آلباني شروع كردم و پس از آن در سه تيم تركيه اي حضور داشتم و حدود يك سال و دو ماه است كه در ايران حضور دارم و در ليگ امسال ده گل براي سپاهان به ثمر رساندم.

در ابتداي ليگ طبق نظر مربي بيشتر به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان رفتم و به نظر مربي احترام مي گذارم من در سپاهان راحت هستم و در آنجا حمايت خوبي از حامي مي شود، براي سال آينده نيز با اين تيم كه هواداران خوبي دارد، قرارداد دارم و از اين موضوع خوشحالم.

در آيتم حاشيه هاي روز برنامه نود گزارشي پخش شد از يكي از بازي هاي فوتبال بانوان كه در آن يكي از بازيكنان به جاي بازيكن ديگري در زمين بازي كرده بود.

اما در بخش ديگري، شهرام قويدل مالك مستعفي باشگاه داماش گيلان در ارتباطي تلفني با برنامه نود گفت: بعد از ظهر ديروز حدود 150 نفر جلوي رختكن تيم جمع شدند و مانع از تمرين تيم شده اند، اين رفتار حرفه اي نيست و بازي كردن و نكردن بازيكنان در اختيار كادر فني تيم است و بودن يا نبودن كسي در اختيار هيئت مديره باشگاه است، تعويض سرمربي تيم از اختيارات مدير عامل است و به نظرات عابديني هم احترام مي گذارم اما رفتار ديروز غير حرفه اي بوده و من از اين برخورد ناراحت هستم.

عابديني مدير عامل باشگاه داماش نيز روي خط تلفني آمد و بيان داشت: اتفاقي كه رخ داده، اتفاق خوبي نبوده اما تماشاگر ما حق دارد كه نگران تيم خود باشد، اما در خصوص درخشان بايد بگويم كه ما او را بر كنار نكرديم و تنها گفتيم كه پنج نفر از اعضا تا تصميم نهايي در تورنمنت حاضر نشوند، هميشه هوادار و تماشاگر حق مسلم تيم را دارد و ما به خاطر آن ها بازي مي كنيم اما در خصوص اتفاقات روز گذشته بايد بگويم كه هيچ بي احترامي به درخشان نشده است و طي جلسه اي كه برگزار مي كنيم در خصوص مسائل آينده تيم تصميم نهايي را مي گيريم اما احتمال اينكه من از داماش جدا شوم بسيار زياد است.

در ادامه برنامه فتح اله زاده روي خط تلفني آمد و در مورد استعفايش گفت: با توجه به شرايطي كه داريم فعلاً سكوت كردم و با تمام وجود به كارم ادامه مي دهم، برخي از دوستان به جاي اينكه به ما كمك كنند، دارند فاصله ما با وزارتخانه را زياد مي كنند اما اميدوارم در آينده با توجه به بودجه اي كه مجلس براي ما تصويب كرده است همان را به ما مي دهند.

وي در خصوص مشكل مالياتي جباري گفت: با توجه به اينكه جباري بازيكن ملي ماست به كفاشيان در اين خصوص صحبت كرديم كه اين مشكل برطرف شود، جباري بازيكن زحمتكش براي ما و تيم ملي است و تمام تلاشمان را مي كنيم كه مشكلش برطرف شود.

اما در بخش ديگر برنامه اكبر تقوي مدير عامل تيم شهيد منصوري قرچك در ارتباطي تلفني با برنامه نود در خصوص اتهام تباني كه به آن ها زده شده است، گفت: ما تنها فوتسال پاك را ارائه كرديم و فكر مي كنم كه صبايي ها به خاطر از دست دادن قهرماني صحبت هايي را مبني بر تباني ما و گيتي پسند مطرح كردند.

جنتي رئيس هيئت مديره باشگاه گيتي پسند اصفهان نيز در خصوص جام قهرماني سال گذشته كه طبق حكم كميته استيناف بايد به تيم منصوري داده شود، گفت: هر زماني كه رئيس فدراسيون دستور بدهند ما جام تيم منصوري را پس مي دهيم ما به تيم منصوري و مردم قرچك به خاطر ارائه فوتسال پاك تبريك مي گوييم و در اولين جلسه هيئت مديره بحث بازگشتن جام قهرماني تيم منصوري را مطرح خواهم كرد.

تقوي نيز در پايان گفت: تيم صبا بازيكن هاي بسيار خوب و جواني دارد و اميدوارم بازيكنان خوب تيم صبا از دست دادن قهرماني را از چشم ما نبينند زيرا همه چيز در اختيار خودشان بود و مي توانستند با شكست دادن تيم ما قهرمان شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار