رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اسکان بیش از هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان موقت جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در دور نخست مسافرت های نوروزی خبرداد.

ˈحمید فرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: این تعداد مسافر از ابتدای اجرای طرح استقبال از مسافران نوروزی تاکنون از خدمات فرهنگی و امدادی دو پایگاه واقع در ˈرودهنˈ وˈگیلاوندˈ شهرستان دماوند بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه 15 هزار بروشور فرهنگی، نقشه، بسته ی فرهنگی و کمک های اولیه بین مسافران توزیع شده است، گفت: علاوه براین میزان بالغ بر 1500 جلد کتاب در زمینه فرهنگی و تاریخی نیز به مسافران و مراجعه کنندگان اهدا گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند خاطرنشان کرد: پایگاه های استقبال از مسافران نوروزی علاوه بر خدمات رسانی فرهنگی و راهنمایی گردشگران در زمینه امدادی نیز مشارکت دارند و در این پایگاه ها به 100 نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه شده و از 100 نفر هم تست فشارخون و قندخون گرفته شده است.

فرهادی در خاتمه یادآورشد: 25چادر مختلف به فراخور نوع فعالیت جمعیت جوانان هلال احمر و ارائه خدمات برای جوانان، کودکان، خیمه نماز و اسکان موقت در دو پایگاه استقبال از مسافران نوروزی شهرستان دماوند استقرار یافته است.

گفتنی است طرح استقبال از مسافران نوروزی از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 17 فروردین92 نیز ادامه خواهد داشت./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.