وزیران امور خارجه قطر و کره جنوبی امروز تلفنی درباره گسترش همکاری های دوجانبه بین دوحه و سئول گفتگو کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی کویت؛شیخ حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز با یون بیونگ سی همتای کره‌ای اش تلفنی گفتگو و با وی درخصوص راه های تقویت و گسترش روابط دوجانبه رایزنی کرد.

در همین ارتباط وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز با صدور بیانیه ای ضمن تایید خبر این گفتگوی تلفنی افزود وزیران امور خارجه قطر و کره جنوبی در این تماس تلفنی بر ضرورت و اهمیت پیدا کردن راه هایی به منظور گسترش همکاری های دوجانبه بین دو کشور به ویژه در بخش های انرژی و ساختمان سازی ، تاکید کردند. همچنین یون بیونگ سی در این گفتگوی تلفنی از وزیر امور خارجه قطر خواست از شرکت های کره ای که علاقمند به سرمایه گذاری در تعدادی از طرح های ساختمانی در این کشورند حمایت کند به ویژه اینکه قطر خود را برای میزبانی بازی های جام جهانی فوتبال در سال 2022 آماده می کند.

در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه کره جنوبی افزوده شده حمد بن جاسم آل ثانی از همتای کره ای خود خواست یک مسئول بلند پایه کره ای برای شرکت در کنفرانس روزهای هفتم و هشتم ماه آوریل آینده در خصوص مسئله دارفور سودان که قطر میزان آن خواهد بود ، اعزام کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار