نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی برای فتنه انگیزی و ایجاد آشوب در انتخابات آینده برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، با بیان نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: بصیرت و هوشیاری مردم و حضور با نشاط آنان در صحنه، توطئه های دشمن درخصوص انتخابات آینده را به شکست و رسوایی دیگری برای بدخواهان تبدیل می کند.

وی، با تجلیل از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی طی عمر با برکت نظام تصریح کرد: برگزاری انتخابات و حضور مردم در آن نشانه قدرت و انسجام ملی است، مردم حماسه ساز ایران، انتخابات آینده را به برگ افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل می کند.

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: تبلیغات سوء دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری آغاز شده است تا این تبلیغات به خیال خام بدخواهان، ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز یوم الله 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی گفت: رای به نظامی که مردم و اسلام از ارکان آن است و ایستادگی ملت ایران به آرمان های این نظام، خشم و هراس دشمنان را برانگیخته است.

وی گفت: جمهوریت، نقش کلیدی در عملیاتی شدن احکام دین دارد و اراده مردم ایران در یوم الله 12 فروردین 1358 به حقیقت تبدیل شد.

حجت الاسلام نکونام، با بیان فرا رسیدن 13 فروردین به عنوان روز طبیعت افزود: باید تلاش کنیم با گشت و گذار در طبیعت، باور و اعتقادمان به قدرت و یگانگی خداوند متعال بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر لزوم حفظ طبیعت و حفظ حریم ها در گشت و گذار در روز طبیعت اظهار داشت: رعایت بهداشت، احترام به حریم خصوصی دیگران، رعایت حقوق شهروندای و خودداری از آسیب رساندن به طبیعت از الزامات تفریح و گشت و گذار در این روز است./س

برچسب ها: دشمنان ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.