وزیر راه و شهرسازی از بهره‌مندی 17 میلیون ایرانی از مسکن مهر خبر داد و گفت: بعد از 60 سال تعداد مسکن از تعداد خانوارها بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی نیکزاد افزود: باید تمام بندگان محروم از موهبت مسکن مهر استفاده کنند چرا که مقام معظم رهبری نیز در فرمایش عیدانه خود تاکید داشتند که احداث و واگذاری هزاران واحد مسکن در جهت رفاه و آسایش مردم از کارهای ماندگار و خدمات بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً این ساخت و سازها طلیعه دهه پیشرفت و عدالت بوده و ما در کنار ساخت مسکن شهری و روستایی در ساخت بزرگراه‌ها و جاده‌ها نیز توانسته‌ایم به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم.

عضو کابینه دولت دهم یادآور شد: به یقین مسکن مهر گفتمان امام و انقلاب بوده و روی این استنادات اعلام می‌کنیم کار دولت احمدی‌نژاد در حوزه مسکن مهر کار انقلابی بوده است.

نیکزاد گفت: بنده در دولت‌های قبلی نیز مسئولیت داشتم اما ساخت و سازها سالانه 60 تا 80 هزار واحد مسکن بوده و در این وسعت زمین رایگان و خدمات دیگر واگذار نمی‌شده است در حالی که در دولت احمدی‌نژاد در مسکن مهر کاری اساسی، انقلابی و انسانی و اسلامی صورت گرفت.

وی به واگذاری زمین به صورت رایگان و تخفیف ویژه در ارائه خدمات نظام مهندسی و شهرداری اشاره کرد و افزود: در این دولت سنت قرض‌الحسنه احیا شد و 25 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 4 درصد ارائه شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، تعداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.