نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نظارت کارآمد ریشه فاسداقتصادی را می‌خشکاند،‌ خواستار عزمی جدی در پیشگیری و مبارزه با تخلفات مالی و اداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور با اشاره به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در کشور گفت: باید شرایطی به وجود آید که برای پیشگیری ازوقوع چنین اتفاقاتی گام‌های عملی برداشته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بربرخورد جدی‌تر با مفسدان اقتصادی دانه درشت، افزود:قوانین شفاف و نظارت کارآمد برای پیشگیری از مفاسد اقتصادی، لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: نباید اینگونه باشد که هر کسی اراده کرد، به بیت المال مسلمان چنگ بزند و از آن بهره‌بردای سوءکند بنابراین قوه قضاییه باید برایمقدمات کار تدابیر جدی‌تری بیاندیشد و برخورد قاطع و جدی در این خصوص کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به سرعت رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی در کشور تصریح کرد: این موضوعات به آبرو و حقوق مردم مربوط است؛ نباید شتاب و عجله به خرج دهند ولی ضمن توجه به دقت، سرعت داشته باشند تا اعتماد مردم به حاکمیت و دستگاه قضا حفظ شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قوه قضاییه باید بتواند فارغ از نام و نشان‌ها، رسالت واقعی خود را که اجرای حق و عدالت است، اجرا کند؛ در پرونده بزرگ فساد اقتصادی،‌ تا حدی شاهد چنین رویکردی بودیم و افراد مجرم در سیستم باید مورد برخورد شدید قرار گیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.