مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 10 شرکت جديد به بورس مي‌آيند، افزايش سرمايه گذاري خارجي در ايران، معدن در صدر سرمايه گذاري ها، تداوم روند کاهش دما در سواحل شمالي کشور و... است.

مهمترين عناوين خبري گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبير مجله شبانه به شرح زير است:

10شركت جديدبه بورس مي‌آيند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/10/958477_772.jpeg
شرکت بورس اوراق بهادار ورود 10 شرکت به بورس و انتشار پنج سری اوراق مشارکت را برای سال 92 برنامه‌ریزی کرده است.

افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران/ معدن در صدر سرمایه‌گذاری‌ها

مدیرکل سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری با اشاره به افزایش جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور در سال گذشته گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی در بخش معدن و کمترین سرمایه‌گذاری خارجی در بخش کشاورزی انجام شده است.

تداوم روند کاهش دما در سواحل شمالي کشور

روند کاهش دما همچنان در سواحل شمالي کشور ادامه دارد همچنين از بعد از ظهر امروز استان هاي واقع در شمال غرب و شمال کشور شاهد افزايش ابر و بارندگي پراکنده خواهند بود.

بخش هاي توليدي نيازمند حمايتي ديگر در سال 92
ادامه حمايت هاي دولت از بخش هاي توليدي در سال 92 مي تواند بسياري از مشکلات اين بخش را حل کند.

وضعیت صنایع چوب در ایران

مصنوعات چوبی آخرین مرحله کار در صنایع چوب است و پس از این مرحله محصولات به دست مصرف‌کننده نهایی میرسد به همین خاطر دارای ارزش افزوده بالایی بوده و اهمیت زیادی را‌ در بخش صادرات می‌تواند داشته باشد.

صنعت و معدن پیشتاز صادرات غیرنفتی

صادرات محصولات کشاورزي از کشور بيش از 20 درصد رشد داشته است.

كمپوست پر مصرف ترين كود در كشاورزي كود كمپوست

به دليل سازگاري با محيط زيست و به جا نگذاشتن بقايا در خاك و محصولات كشاورزي ، سالمترين و پر مصرف ترين كود نزد كشاورزان است.

محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است
مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد : محور شمشک به دیزین در استان البرز و پونل به خلخال در استان اردبیل به دلیل بارش برف مسدود است.

فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره)

افتتاح بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی و عملیاتی باعث افزایش ضریب ایمنی و ظرفیت پذیرش مسافر شده است که این امر استان اصفهان را با توجه به مرکزیت جغرافیایی به عنوان فرودگاه شماره 2 سطح کشور و جانشین فرودگاه مهرآباد و امام خمینی معرفی و مطرح می‌کند.

بازدهی 4.5 درصدی بورس در نخستين هفته كاري سال 92

در نخستین هفته کاری سال 1392 ، تعداد 414 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و 948 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار