رودريگو توزي، بازيكن فصل قبل تراكتورسازي به خاطر پيوستن به استقلال به تراكتوري ها پاسخ رد داد.

توسي به خاطر قلعه نوعي تراكتور را ترك كرد
رودريگو توسي، بازيكن فصل قبل تراكتورسازي به خاطر پيوستن به استقلال به تراكتوري ها پاسخ رد داد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شنيده ها حاکيست، رودريگو توزي كه فصل قبل عملكرد خوبي در تراكتورسازي داشت فصل بعد در استقلال بازي مي كند، اين بازيكن مورد توجه اميرقعله نوعي است، به همين دليل فصل بعد به تيمي مي رود كه اين مربي در آن مشغول به كار باشد.
 گفتني است، وي اخيراً طي جلسه اي در باشگاه مذاكراتي را با جعفري داشت اما با وي توافق نرسيد و اين باشگاه را ترك كرد.
گويا وي در ازاي قرارداد سال جديدش كه ميليون دلار در خواست كرد كه با مخالفت جعفري روبرو شده باشگاه قصد دارد مبلغ قرارداد وي را 20درصد افزايش دهد اما بالاخره راضي شد ده درصد ديگر به اين مبلغ اضافه كند. اين در حالي است كه وي براي سال قبل 250 هزار دلار گرفته است.

*600 ميليون: 20 درصد تبديل شد

باشگاه تراكتورسازي براي تمديد قرارداد محسن حسيني حاضر به افرايش 20 درصدي قرارداد سال قبل وي بودند.
مسئولان باشگاه براي تمديد قرارداد سيدمحسن حسني با پيشنهاد 600 ميليون تومان وي روبرو شدند.
طبق اخبار رسيده از باشگاه حسيني براي مذاكره مجدد و تهديد قرارداد در باشگاه حاضر شد و در جواب پيشنهاد 600 ميليوني با پيشنهاد افزايش 20 درصدي دستفروش نيست، سال قبل روبرو شد. در حال حاضر مسئولان باشگاه به وي فرصت دادند تا در اين مورد فكر كند.

*فروزان تهديد كرد، ثابتي مي رود

محسن فروزان، دروازه بان ملي پوش تيم تراكتورسازي قراردادش را با اين تيم تمديد كرد.
اين دروازه بان سومين بازيكني است كه بعداز لوپز و مرتضي اسدي، با تراكتورسازي توافق كرد و فصل بعد هم در اين تيم بازي مي كند.
در همين رابطه شنيديم مهدي ثابتي به ديگر دروازه بان اين تيم كه فصل قبل به دليل درخشش فروزان نيمكت نشين بود، قصد ترك تراكتورسازي را وارد و مسئولان باشگاه هم خواهان همكاري با وي نيستند.
از طرفي عقيل اعتمادي ديگر دروازه بان تراكتورسازي هنوز با اين تيم قرارداد و فصل بعد دروازه بان دوم تراكتورسازي خواهد بود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار