به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،
خدمات ارزش برای فعالان مخابراتی بسیار جذاب تر از مکالمه بین کاربران
تلفن همراه است چرا که این سامانه سودآوری هنگفتی را برای مخابراتی ها به
ارمغان آورده است.
زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با تغییر سلایق مشتریان از جمله در
ایران پیش بینی می شود ارزش افزوده از جایگاه خوبی میان کاربران تلفن
همراه برخوردار شوند.
وی ادامه داد: خدمات ارزش افزوده شامل خدمت پیام
کوتاه، خدمت چند رسانه ای و اینترنت، تلویزیون همراه، انتقال رایگان SMS ،
تبدیل موبایل به راه های شهری، خدمات ویژه پست الکترونیکی، خدمات بانکداری
همراه اول و غیره است.
وی در خصوص بازاریابی تلفن همراه اظهار داشت:
بازاریابی با تلفن همراه یک روش بازاریابی است که با به کارگیری فناوری
ارتباطات سیار با هدف برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان،جلب توجه و ترغیب
آنان برای خرید کالا یا گرفتن خدمات است./
گزارش از ریحانه جمشیدی