قهر و آشتی‌های فوتبالی در سال 91 کم نبودند چهره‌های زیادی در فوتبال کشور بودند که درگیری ها و اختلافاتی با هم داشتند اما سرانجام به صورت واقعی یا سوری به آشتی ختم شدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دعواهای فوتبالی در کشور تنها محدود به بازیکنان با هم نبود بلکه در میان سرمربی و بازیکن، داوران و رئیس کمیته داوران، مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیر عاملان و... هم دیده می‌شد.

به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین قهر و آشتی‌های سال 91، درگیری میان کفاشیان و تاج بود.

کفاشیان و تاج از دوره قبل انتخابات نهایی ریاست فدراسیون با هم مشکل داشتند با انتخاب مجدد کفاشیان، تاج ز این سمت کنار گذاشته شد پس از مدتی این دو شخصیت دوباره با هم آشتی کردند و تاج جای بهروان را در ریاست سازمان لیگ بر عهده گرفت.

با آمدن تاج در سازمان لیگ، یک اختلاف شدید دیگر نیز متولد شد.

علیرضا رحیمی مدیر عامل سپاهان که با تاج از قبل مشکلاتی داشت باز شدن پای وی به سازمان لیگ را به صدر تیم خود می دانست و به همین جهت گفت که از پست خود استعفا می‌دهد اما مدتی بعد شعله اختلافات خاموش شد.

از جمله افرادی که سهم زیادی از قهر و آشتی‌های سال 91 را در فوتبال به خود اختصاص داد کسی نبود جز امیرقلعه‌نوعی سرمربی تیم استقلال تهران.

یکی از اختلافات مطرح شده در خصوص قلعه‌نوعی در اوایل فصل اختلاف وی با مهدی رحمتی بود.

مائلی در خصوص عدم علاقه ژنرال به جذب رحمتی به استقلال در لیگ دوازدهم مطرح شده بود.

که البته به مرور زمان این اختلاف حل شد و رحمتی هم دوباره در جمع آبی پوشان باقی ماند.

قلعه‌نوعی هم چنین در گذشته اختلافاتی با مجتبی جباری داشت که حتی مطرح شد که جباری در فصل دوازدهم استقلالی نمی شود اما در آخرین زمان نقل ذو انتقالات این هافبک طراح و بازیساز در حالی که مصدوم هم نبود به جمع آبی‌پوشان پیوست.

شاید بزرگترین اختلاف قلعه‌نوعی، مشکلات سریالی و دنباله‌دار با ستاره محبوب استقلال یعنی فرهاد مجیدی که در جمع هواداران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

اختلافات این دو تا تا جایی ادامه پیدا کرد که بعید به نظر می رسید شاهد حضور این دو با هم در تیم استقلال باشیم اما پس از درگذشت ما در قلعه‌نوعی و حضور فرهاد مجیدی در مراسم ختم، این اختلافات به نقطه پایان رسیدو پس از چندی هفت محبوب آبی‌ها دوباره به تیم گذشته خود بازگشت.

شاید بتوان بزرگترین قهر در تیم پرسپولیس را اختلاف مانوئل ژوزه با کاپیتان محبوب سرخپوشان دانست.

ژوزه به بهانه اینکه کریمی بر علیه کادر فنی مصاحبه می‌کند و سایر بازیکنان هم از او تبعیت می‌کنند وی از تیم اخراج کرد ولی با جایگاهی که علی کریمی در میان طرفداران داشت اگر چه به صورت سوری این دو با هم آشتی کردند ولی چندی بعد ژوزه از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد.

قهر و آشتی‌ها در سال 91 دامنه گسترده‌ای داشت در همه تیم‌های باشگاهی شاهد قهر و آشتی‌هایی بودیم.

برخی مهره‌ها در تیم پرسپولیس با آمدن یحیی گل‌محمدی از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند.

مهره‌هایی مثل جواد کاظمیان، علی عسگر و شهاب گردان که برای مدتی چهره شدند و مصاحبه‌هایی هم بر علیه سرمربی داشتند.

اختلافات مایلی‌کهن و دایی و رویانیان هر کدام به صورت دو نفره با هم نیز از اختلافات ریشه9‌دار دیگر سال 91 بود./با

برچسب ها: فوتبال ، آشتی ، قهر ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار