به گزارش
خبرنگار باشگاه خبرنگاران،
گروه خدمات اول با حضور در حوزه های زیر ساخته و خدمات تکمیلی پس از فروش
کسب و کارهای کلان به ساده ترین روش و در کمترین زمان امکانات خود را ارائه
می دهند.
برخی از امکانات گروه خدمات اول شامل: مرکز تماس مجهز به حدود
300 کانتر پاسخگویی دارای امکانات نرم افزاری سخت افزاری و زیرساخت های
ارتباطی ویژه به منظور مدیریت چندین هزار تماس هم زمان به صورت متمرکز
توزیع شده مرکز خدمت رسانی با شماره تلفن 1868 و امکان پاسخگویی به 1000
تماس به صورت همزمان است.
بنابراین گزارش: از امکانات دیگر گروه خدمات
اول مرکز خدمت رسانی با شماره های 89369 و 89189 با پوشش کشوری و اسکان
پاسخگویی به 1000 مشترک به صورت همزمان بهره گیری از نرم افزار پیشرفته CRM
جهت امور مشترکین همراه اول تالیا جیرینگ و اسکان ارائه کالا و خدمات به
مشتریان در بیش از 180 مرکز امور مشترکین تلفن ثابت استان های تهران و
البرز است./ز