گروه خدمات اول با انجام کلیه خدمات غیر حضوری به ساده ترین روش و در کمترین زمان با بیشترین سطح رضایتمندی امکانات خود را ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گروه خدمات اول با حضور در حوزه های زیر ساخته و خدمات تکمیلی پس از فروش کسب و کارهای کلان به ساده ترین روش و در کمترین زمان امکانات خود را ارائه می دهند.
برخی از امکانات گروه خدمات اول شامل: مرکز تماس مجهز به حدود 300 کانتر پاسخگویی دارای امکانات نرم افزاری سخت افزاری و زیرساخت های ارتباطی ویژه به منظور مدیریت چندین هزار تماس هم زمان به صورت متمرکز توزیع شده مرکز خدمت رسانی با شماره تلفن 1868 و امکان پاسخگویی به 1000 تماس به صورت همزمان است.
بنابراین گزارش: از امکانات دیگر گروه خدمات اول مرکز خدمت رسانی با شماره های 89369 و 89189 با پوشش کشوری و اسکان پاسخگویی به 1000 مشترک به صورت همزمان بهره گیری از نرم افزار پیشرفته CRM جهت امور مشترکین همراه اول تالیا جیرینگ و اسکان ارائه کالا و خدمات به مشتریان در بیش از 180 مرکز امور مشترکین تلفن ثابت استان های تهران و البرز است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار