جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان "جويبار" ، از کاهش 100 درصدي فوت شدگان تصادف در اين شهرستان طي ايام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ "جعفري" در قرارگاه نوروزي امام علي (ع) و در تشريح اقدامات پليس اين شهرستان طي تعطيلات نوروزي گفت: با استقرار نيروهاي راهور ، پليس راه ، اجراي طرح هميار پليس و تحت كنترل قراردان محورهاي مواصلاتي از ابتداي تعطيلات نوروز تاكنون با بررسي، تجزيه و تحليل انجام شده خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد كاهش فوت شدگان در صحنه تصادف درون وبرون شهري داشته ايم .

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ، با اشاره به استقرار ايستگاه و چادر نوروزي جهت خدمات دهي ، راهنماي مسافران و تامين نظم وامنيت در مكان هاي تفريحي و زيارتي ، گفت : در تعامل با دستگاه هاي مرتبط ، تمامي محور ها و مراكز تفريحي تحت پوشش انتظامي ، ترافيكي قرار گرفته است .

وي تصريح كرد : با راه اندازي تيم هاي گشتي موتوري و خودرويي ، شناسايي و كنترل مجرمان سابقه دار در اين مدت هيچگونه جرايم خشن صورت نگرفته است .

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان با تقدير و تشكر از همكاري همه دستگاه هاي دست اندرکار ايام نوروزي ، موفقيت پليس را در انجام ماموريت ها در گرو مشاركت و همكاري عمومي مردم برشمرد .

وي در پايان بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي تاكيد كرد وگفت : تخلفات راهنمايي و رانندگي ، تجاوز به حقوق ديگران است كه باعث به خطر افتادن جان ديگر افراد جامعه مي شود، بنابراين به رانندگان توصيه مي شود به حقوق ديگران توجه كنند و مقررات را رعايت و از عجله و شتاب در رانندگي خودداري كنند./ز
برچسب ها: پلیس ، قرارگاه ، جویبار ، فوت ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار