باتساوي بارسلونا در مقابل پاريسن ژرمن و پيروزي بايرن مونيخ مقابل يوونتوس دو ديدار از مرحله يک چهارم نهائي اروپا به پايان رسيد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا امشب (سه شنبه 13 فروردین) با بازی تیم های بایرن مونیخ و یوونتوس اغاز می شود.

**بایرن مونیخ2- یوونتوس0
بايرن به زمين سخت رسيد
تیم فوتبال بایرن مونیخ که در دور قبل موفق به حذف آرسنال شده بود، امشب ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانز آره نا میزبان یوونتوسی خواهد بود که در دور قبل در 2 بازی آسان موفق شده بود سلتیک را ز پیش رو بردارد.
دیوید آلابا در دقیقهیک بازیبرای بایرن گلزنی کرد.
توماس مولر در دقیقه 63 گل دوم بایرن را به ثمر رساند.
**پاری سن ژرمن2 - بارسلونا2
بارسلونا در فرانسه پيروزي مي خواهد
تیم بارسلونا که در مرحله قبلی توانسته بود با انجام یک بازی زیبا آث میلان ایتالیا را از ذور کنار بزند حالا در این مرحله میهمان پاری سن ژرمن می باشد که با حذف یکی از نمایندگان اسپانیا یعنی والنسیا پا به این مرحله گذاشته است.
به گفته دیوید بکهام، هافبک جدید پاریسی ها؛ بارسلونا بهترین تیم جهان است و آنها بازی بسیار سختی مقابل این تیم اسپانیایی خواهند داشت.
این بازی سه شنبه شب ساعت 23:15 در ورزشگاه پارک دی پرنس شهر پاریس برگزار خواهد شد.
در دقیقه هجدهم بازی جرارد پیکه کارت زرد اول داور را نصیب خود کرد.
مسی در دقیقه 38 برای بارسلونا گلزنی کرد.
زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 80 گل تساوی را روانه دروازه بارسا کرد.
زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 87 برای پاریسن زرمن دوباره گلزنی کرد.
زاوی بازیکن شماره 6 بارسا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 89 بازی را به تساوی کشاند.
**رئال مادرید – گالاتاسرای
دیداری سخت با ظاهری آسان برای قوهای سپید

در روز دوم این محله (چهارشنبه 14 فروردین) تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 23:15 در ورزشگه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو، میزبان گالاتاسرای ترکیه است.
این تیم ترکیه ای که اولین بار است به این مرحله راه پیدا کرده است شگفتی ساز این دوره لقب گرفته و در مرحله قبل هم موفق شده بود تیم قدرتمند شالکه04 آلمان را از پیش رو بردارد. و حالا سد محکمی به نام رئال مادرید را مقابل خود می بیند که این فصل یکی از قدرتهای بی چون و چرای این لیگ بشمار می رود و در مرحله قبل توانسته بود منچستر یونایتد را شکست دهد. حال باید دید تیم گالاتاسرای میتواند همچنان به آفرینش شگفتی ادامه دهد یا رئال به این مسئله در این مرحله پایان خواهد داد!

**مالاگا – بورسیا دورتموند

دیگر نماینده اسپانیا (مالاگا) چهارشنبه شب در ورزشگاه ال روسالدا، میزبان تیم دورتموند آلمان خواهد بود.
دورتموند در دور یک هشتم مقابل شاختار دونتسک اوکراین پیروز شده بود و مالگا پورتوی پرتغال را از مقابل برداشته بود.
این باز ساعت 23:15 آغاز می شود تا دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا با انجام این دیدار به پایان برسد./زر

برچسب ها: اروپا ، لیگ ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار