رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: باعنایت به افزایش بارترافیکی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز، گشت سیار هلال احمر در حدفاصل پایگاه چنارغرب تا گردنه اوزنه مستقر است.

ˈحمید فرهادیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن خاطرنشان کرد: سه پایگاه امداد و نجات ˈچنارغربˈ،ˈآبعلیˈ و گشت سیار به طور 24 ساعته تا 17 فروردین92 به مسافران و گردشگران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 30 نفر از جمعیت این نهاد 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران هستند، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از پنج هزارو 500 نفر به پایگاه های جمعیت جوانان هلال احمر دماوند مراجعه کردند و در مجموع بیش از چهار هزار نفر از چادرهای اسکان موقت هلال احمر استفاده کرده اند.

فرهادی با اشاره به اینکه برخی از مسافران مبتلا به بیماری های فشارخون و دیابت هستند، افزود: درجهت رفاه بیشتر مسافران در پایگاه های هلال احمر تست سلامت فشارخون و دیابت پیش بینی شده که تاامروز بیش از 200 تست سلامت در این پایگاه ها انجام شده است.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمردماوند عنوان کرد: در دوره نخست و موج دوم سفرهای نوروزی 18 هزار کتابچه فرهنگی، نقشه، بسته ی فرهنگی و کمک های اولیه در میان مسافران و گردشگران توزیع شد.

فرهادی در پایان گفت: جمعیت هلال احمرشهرستان دماوند بارویکردی جدید، در اجرای طرح نوروزی خدمات ارزنده ای را انجام داد که در بازدیدهای به عمل آمده توسط مسؤولان همگی اذعان به پیشرفت روبه رشد این جمعیت داشتند. /ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.