مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از اتمام 11 پروژه عمرانی در سال 91 توسط این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  علیرضا خجسته اظهار داشت: این حوزه در اداره‌کل به عنوان مجری پروژه‎های احداث ساختمان‎های دولتی و تأسیسات عمومی در استان فعالیت می‎کند که در سال 91 ناظر بر احداث 136 پروژه عمرانی در 27 شهرستان خراسان‎رضوی بوده است.

وی در رابطه با اعتبارات اجرای این پروژه‎ها گفت: پروژه‎های عمرانی که در ‎سال 91 در کل استان خراسان رضوی اجرا شده است با اعتباری معادل 387 میلیارد و 235 میلیون ریال و شامل 25 طرح استانی بود.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی به اجرای 5 پروژه عمرانی از پروژه‎های مهر ماندگار در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 3 پروژه مطالعه و احداث بیمارستان 24 تختخوابی در شهرستان‎های کلات، مه‌ولات (فیض‌آباد) و رشتخوار طی سال جاری تکمیل و با حضور ریاست جمهوری افتتاح شده است.

خجسته تصریح کرد: 2 پروژه عمرانی مطالعه و احداث بیمارستان 22 تختخوابی خلیل‎آباد با اعتبار 3 میلیارد و 504 میلیون ریال و 64 تختخوابی شهرستان فریمان با زیربنای 5300 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 957 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: پروژه ملی عمرانی احداث ساختمان مرکزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتبار 5 میلیارد و 710 میلیون ریال پروژه ملی مطالعه و احداث زندان مرکزی مشهد مقدس با زیربنای 124 هزار و 250 مترمربع از دیگر پروژه‌‎های مهم این حوزه در سال 91 بود.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی به دیگر پروژه‎های ملی که توسط این اداره‌کل در سال 91 اجرا شده است، اشاره و عنوان کرد: پروژه عمرانی مطالعه و احداث بیمارستان 200 تختخوابی شهید هاشمی‎نژاد در مشهد مقدس با اعتبار ابلاغی معادل 40 میلیارد ریال و تخصیص ابلاغی 7 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله پروژه‎های عمرانی مهم در حال اجرا است.

خجسته، مطالعه و احداث بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان تربت حیدریه را با اعتبار ابلاغی 25 میلیارد ریال و تخصیص ابلاغی یک میلیارد و 250 میلیون ریال از دیگر پروژه‏های عمرانی بیان کرد.

وی به تکمیل و تحویل پروژه‎های عمرانی همچون احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای همت‌آباد با زیربنای 200 مترمربع، تکمیل واحدهای پستی در شهرستان بجستان با زیربنای 650 مترمربع، تکمیل احداث 5 واحد خانه پزشک در شهرستان بردسکن با زیربنای 400 مترمربع، تکمیل و احداث خانه‎های سازمانی گمرک در شهرستان درگز با زیربنای 060 مترمربع و چندین پروژه دیگر در سال 91 توسط این حوزه اشاره کرد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در پایان اظهار امیدواری کرد که اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در سال جدید بتواند با تلاش پرسنل و همکاری‎های لازم با وزارت مربوطه به تکمیل هرچه سریعتر پروژه‎های عمرانی بپردازد./ج1

برچسب ها: مشهد ، مطالعه ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.