با تلاش واحدهاي گشت انتظامي پليس مركز استان اصفهان در 13 روز نوروز امسال 163دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه كشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سرهنگ "حسن ياردوستي "فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در گفت و گو با اين پايگاه با اعلام اين مطلب اظهار داشت:در پي اجراي طرح هاي ويژه انتظامي از ابتداي نوروز 92 تا كنون گشت هاي مستمر و هدفمند پليس مركز استان اصفهان در 13 روز نورورز امسال تعداد 163دستگاه وسيله نقليه مسروقه را كشف و ضبط كردند.
وي افزود: از اين تعداد 125 دستكاه خودرو و 38 دستگاه موتورسيكلت بوده كه تمامي آنها پس از سير مراحل اداري به مالباختگان بازگردانده شد كه اين كشف بزرگ عيدي خوبي براي اين عزيزان بود و توانست پس از مدتي نگراني و دلهره، لبخند رضايت را بر لبانشان بنشاند. 
سرهنگ ياردوستي گفت: در جريان كشف وسائل نقليه مسروقه مذكور تعدادي از سارقان خودرو و موتورسيكلت نيز دستگير شدند كه همگي آنها با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي داده شده و با صدور قرار روانه زندان شدند. 
وي در پايان با بيان اينكه امسال پليس در نوروز با هدف ايجاد امنيت و افزايش توان خود در كنار مردم بود ،گفت:همكاري مردم و تعامل خوب آنان با پليس در پيشگيري از سرقت ها و افزايش كشفيات موثر بوده است./ف

برچسب ها: کشف ، وسیله ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار