تعداد نفر شب اقامت های نوروزی در سیزدهمین روز فروردین ماه، با 47/5درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ "منوچهر جهانیان"، رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان این خبر گفت:  بنا بر آمار استخراج شده از سوی کمیته آمار ستاد مرکزی سفر، میزان اقامت مسافران نوروزی به 3 میلیون و 421 هزار و 858 نفر شب اقامت رسیده است.
وی با اشاره به میزان بازدید صورت گرفته از جاذبه های گردشگری و برنامه های فرهنگی نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین در این روز با رشد 45 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، یک میلیون و 145 هزار و 874 نفر از کاخ موزه ها ومراکز گردشگری و تاریخی کشور  و  828 هزار و 419 نفر از نمایشگاه ها، برنامه های فرهنگی، معنوی و مذهبی تدارک دیده شده در این ایام بازدید داشته اند.
رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور همچنین با اشاره به میزان بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری اظهار داشت: در تاریخ مذکور 2868 مورد نظارت، 85 تشویق، 126تذکر، 83 اخطار و 11 تعلیق و تعطیلی در سراسر کشور ثبت شده است.
گفتنی است بنابر آمار حاصل بیشتر میزان اقامت تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه جاری در استان های هرمزگان، بوشهر، مازندران، گیلان و کرمانشاه انجام گرفته است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار