دیدار تیم های الهلال و استقلال از سری رقابت‌هاي مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر یک نمایندگان کشورمان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم های الهلال و استقلال از سری رقابت‌هاي مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:10 چهارشنبه شب به وقت ایران در ورزشگاه فیصل بن احمد شهر ریاض آغاز شد.



بازی تا دقیقه 22 بدون گل دنبال می شود.

نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تا دقیقه 57 هیچ توپی وارد دروازه دو تیم نشده است و بازی با نتیجه صفر بر صفر دنبال می شود.

سالم الدوصاري بازیکن تیم الهلال در دقیقه 68 بازی نخستین گل خود را وارد دروازه استقلال کرد.

پژمان منتظري در دقیقه 80 بازی گل خورده را جبران کرده و نتیجه را یک بر یک کرد.

آرش برهاني در دقیقه 86 بازی گل دوم استقلال را به ثمر رسانده و دیدار دو تیم با برتری نماینده کشورمان پیگیری می شود.

دیدار تیم های الهلال و استقلال از سری رقابت‌هاي مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر یک نمایندگان کشورمان پایان یافت.

نواف عبداله داور بحرینی این بازی به ایمان موسوی، نکونام و پژمان منتظری از استقلال و یاسر قحطانی، عبداله زوری و اوزیا از الهلال کارت زرد نشان داد.

پس از برتری تیم استقلال مقابل الهلال عربستان مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در رختکن به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک گفتند.

فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز به بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کرد به زودی به خاطر این پیروزی با ارزش پاداشی را به آنها پرداخت خواهد کرد.

**ترکیب تیم استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی،پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده(52 علی حمودی)؛ جواد نکونام، مجتبی جباری،خسرو حیدری، ساموئل، ایمان موسوی(46 سیاوش اکبرپور)و فرزاد حاتمی(69 آرش برهانی)

**در دیگر بازی این گروه، العین امارات برابر الریان با دو گل ژیرس اوکوکو و آلکس بروسکه در دقایق 34 و 70 برابر تک گل دقیقه 32 نیلمار برای الریان قطر به برتری رسید.

**در جدول گروه D این مسابقات تیم استقلال 7 امتیازی شد و العین 6 امتیازی است.الهلال نیز با 3 امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار