دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بحمد ا... در ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی شاهد امنیت کامل در کلان شهر مقدس مشهد بودیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدغلامعلی صادقی که در نشست مشترک مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شورای قضایی خراسان رضوی سخن می گفت با اشاره به ایام پایان سال 91 و تعطیلات نوروزی سال 1392 با کمک مردم و مسئولین شاهد برقراری امنیت کامل و مطلوب در شهر مقدس مشهد بودیم که جای شکر دارد.

 

وی با تقدیر و تشکر از زائران و مجاوران بارگاه امام هشتم(ع) گفت: رعایت قانون و توجه مردم به الزامات اجتماعی و نیز تلاش قابل تقدیر مسئولان در بخشهای مختلف شاهد بروز کمترین حوادث و وقوع جرم بودیم.

 

وی همچنین از تمامی عوامل انتظامی و امنیتی و سایر مسئولان و کارکنان دستگاههای مختلف اجرایی که در ایام تعطیلات به شهروندان محترم خدمات ارائه می کردند تقدیر کرد و افزود: امیدواریم مردم بزرگوار ایران در پرتو عنایات حضرت باری تعالی و عنایات امام عصر(عج) و امام هشتم (ع) سالی پر بار و با نشاط در پیش رو داشته باشند و با تبعیت همیشگی از مقام عظمای ولایت ، با جهاد اقتصادی و جهاد سیاسی در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند./ع

 

برچسب ها: امنیت ، کامل ، ایام ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.