استاندار بوشهر در راستاي اجراي موفق طرح سالم سازي دريا از يگان هاي ويژه استان تقدير و تشكر نمود و وجود يگان ويژه مقتدر را در سطح استان يك افتخار دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، از چهارشنبه آخر سال تاكنون طرح هاي انضباط اجتماعي ، ارتقاء امنيت و سالم سازي دريا بر عهده كاركنان يگان ويژه پاسداران استان بوشهر گذارده شده ، كه اجراي اين طرح ها مطابق با خصيصه يگان ، همراه با صلابت ، توانمندي و اقتدار با رعايت حقوق شهروندي است.

اجراي مقتدرانه طرح هاي سالم سازي دريا و ارتقاء امنيت اجتماعي در طول ايام نوروز و اين عملكرد شايسته يگان هاي ويژه، استاندار بوشهر"فريدون حسنوند" را بر آن داشت تا در جمع كاركنان ، مراتب تقدير و تشكر خود را از وضع امنيت موجود به ويژه در سواحل دريا اعلام نمايد.

فريدون حسنوند گفت: موفقيت طرح سالم سازي دريا، اقبال عمومي و ميزان رضايتمندي مردم از امكانات اين طرح، به دليل همت و تعاملي است كه بين مسئولان استان و شهرستان به وجود آمده است.

وي با اعلام اين مطلب گفت: نعمت خدمتگزاري خالصانه در نظام مقدس جمهوري اسلامي موهبتي است الهي كه نصيب انسان هاي مؤمن، متعهد و جهادگر مي شود و اگر چه كار براي رضاي خداوند سبحان باشد هيچ چيز جز رضاي او پاداش تن و فكر خسته بندگان مخلص او نيست.

استاندار بوشهر تصريح كرد: به مصداق آيه شريفه (‌من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق) از زحمات خالصانه و تلاش هاي ارزنده فرمانده يگان ويژه بوشهر در برگزاري موفق ( طرح سالم سازي دريا ) در سال جاري تقدير و تشكر مي نمايم./ز
برچسب ها: استاندار ، یگان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار