رييس كلانتري 113 بازار گفت: دو زورگير پس از كشاندن يك شهروند به داخل كوچه، مالباخته را به دليل نداشتن وجه نقد مورد ضربات قمه قرار دادند.

سرهنگ اميد بهمنياري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران واحد گشت در حين انجام وظيفه در محدوده حوزه استحفاظي فردي را دچار جراحت شده بود مشاهده كردند.
رييس كلانتري 113 بازار اظهار داشت: فرد مجروح با رويت ماموران جلو آمد و اظهار داشت:در حين تردد بودم كه ناگهان دو جوان با تهديد قمه مرا به داخل كوچه كشاندند و پس از بررسي من متوجه شدند كه هيچگونه وجه نقدي در اختيار ندارم، مرا با چند ضربه قمه به زمين انداخته و متواري شدند.
وي افزود: ماموران آماده فاتب با كسب اطلاعات و مشخصات ظاهري زورگيران از مالباخته به گشت زني هدفمند و مراقبتي پرداخته و توانستند دو متهم را در خيابان هاي اطراف شناسايي كنند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران براي دستگيري متهمان اقدام كرده كه ناگهان يكي از زورگيران با قمه به سمت ماموران واحد گشت حمله شد و با شليك تير سلاحش را بر زمين انداخت و خود را تسليم قانون كرد.
سرهنگ اميد بهمنياري خاطر نشان كرد: ماموران در نهايت متهمان را به همراه مالباخته جهت سير مراحل قانوني به كلانتري انتقال دادند./ل
برچسب ها: رییس ، کلانتری ، بازار ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار