معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران از تغییر مسیرهای ترافیکی در تقاطع خیابان شریعتی با بزرگراه شهید همت ، همزمان با اجرای اصلاح هندسی در این نقطه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه ، مهدی طیبانی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه گفت: با توجه به تقاضای مکرر شهروندان جهت دسترسی ازخیابان شریعتی به شرق بزرگراه شهید همت وهمچنین وضعیت نامناسب ایستگاه های تاکسی واتوبوس درتقاطع همت – شریعتی طراحی مهندسی تقاطع مذکور در دستورکارمعاونت حمل وتقل وترفیک شهرداری منطقه3 قرار گرفت.
 
طیبانی با اشاره به این که  با اجرای این طرح ، دسترسی شهروندان از شمال خیابان شریعتی به همت شرق از طریق چپگرد میسر شده است افزود:  پایانه تاکسیرانی و همچنین خط اتوبوسرانی شریعتی به بوستان چیتگر نیز در محل مناسبی واقع در جنوب غرب تقاطع احداث شده است که تاثیر به سزایی در ایمن ساز ی و روان سازی ترافیک این تقاطع خواهد داشت  .
 
وی در ادامه به تغییر مسیرهای ایجاد شده در این تقاطع اشاره کرد و اظهار داشت : از این پس شهروندانی که از بزرگراه شهید همت قصد ورود به خیابان پاسداران و شمال خیابان شریعتی را دارند باید از رمپ ورودی به خیابان پاسداران استفاده کنند و ورمپ ورودی به خیابان شریعتی تنها جهت ورود به پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی و همچنین حرکت دوربرگردان به همت غرب مورد استفاده است .
 
طیبانی در خاتمه با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر به صورت خشکه چینی انجام شده است تصریح کرد: این طرح طی یکماه آینده تثبیت می شود./ل
برچسب ها: اصلاح ، ترافیکی ، تقاطع ، همت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
چرا اتوبان همت را میبندید تا ترافیک شریعتی باز بشه . بعد ترافیک همت تا بیمارستان میلاد کشیده میشود . چرا راه حل بهتری بلد نیستید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
چرا اتوبان همت را میبندید تا ترافیک شریعتی باز بشه . بعد ترافیک همت تا بیمارستان میلاد کشیده میشود . چرا راه حل بهتری بلد نیستید ؟
آخرین اخبار