با سرعت عمل و دقت در رسیدگی به درخواست های شهروندان؛
با سرعت عمل و دقت در رسیدگی به درخواست های شهروندان؛
به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 علی خلیلی ناظر عالی سامانه 137 منطقه با اعلام این خبر گفت : با شروع فصل همدلی ودر راستای کاهش دغدغه های شهروندان نسبت به موضوعات نگهداشت شهردر فصل بهار، و با نظارت و پیگیری های مستمر بر نحوه چگونگی انجام پیام های شهروندان ، وعملکرد خوب نواحی ششگانه منطقه در فروردین ماه سال جاری تعداد پیام ها کاهش داشته است.
خلیلی با اشاره به سه اصل سرعت ، دقت و صحت در پیگیری پیام ها به منظور افزایش رضایت شهروندان ، گفت : درصد رضایت شهروندان از سامانه 137 در سال 91 حدود 5/98 درصد بود که از میان نواحی ششگانه ، ناحیه 3 با 10262 پیام بیشترین و ناحیه 6 با 4372پیام کمترین ناحیه از نظر دریافت پیام ها بودند./ل