مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل خستگی بیش از حد نگران بازی با الهلال عربستان بودم اما موفق شدیم این تیم را در خانه اش ببریم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شخصاً خیلی نگران بازی با الهلال بودم. نگرانی من به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان بود؛ بچه ها بعد از بازی سنگین با سپاهان در جام حذفی، در عربستان هم خیلی اذیت شده بودند و در مجموع نگران آنها بودم اما با تلاشی که بچه ها کردند، نتیجه گرفتند.

مدير فني تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: بازیکنان ما واقعاً در این بازی خیلی زحمت کشیدند و تعویض هایی هم که انجام شده خیلی مهم و تاثیر گذار بود و در نهایت 3 امتیاز این بازی حساس را گرفتند .

وی در ادامه گفت : مهدی رحمتی در دیدار با الهلال عربستان خیلی خوب ایستادگی کرد. البته رحمتی در چند سال اخیر در هر تیمی که بوده در تیم ملی هم تاثیر گذار بوده و عملکرد او مقابل الهلال از نظر روحی و روانی هم به تیم کمک کرد . البته وي الان از تیم ملی دور است و نمی دانم تفکر کی روش چطوری است که چنین اتفاقی افتاده است اما رحمتی در این چند ساله بهترین دروازه بان ایران بوده و همواره تاثیر گذار است و امیدوارم به تیم ملی برگردد و در 3 بازی حساسی که داریم، او برای تیم ملی بازی کند.

پورحیدری در پایان و در مورد شانس صعود استقلال از گروهش در آسیا گفت : بازی برگشت مقابل الهلال که این هفته برگزار می شود، خیلی تعیین کننده است. البته بازی با العین هم برای استقلال خیلی مهم است . در مجموع گروه خیلی سختی داریم و باید خیلی تلاش کنیم تا از این گروه صعود کنیم ./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار