عضو تیم ربات های استاندارد ایتالیا:

فرصت خوبی هست تا از ابتدای سال برای تمام سال آماده شویم

هشتیمن دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران 2013 از آنجایی که در اوایل سال میلادی برگزار می شود فرصت خوبی برای آمادگی گروه ها است.

 گولیلمو لاجمیانی، عضو یتم ربات های استاندارد ایتالیا در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  برای اولین بار هست که برای مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به همراه 4 نفر از هم تیمی های خود شرکت می کنیم.

وی در خصوص ویژگی های روبات های شرکت کننده در لیگ استاندارد اضافه کرد:  از آنجایی که لیگ به صورت استاندارد برگزار می شود از لحاظ سخت افزاری تقریبا مشابه هستند و تنها تفاوتها در نرم افزارهای موجود در روباتها است و ویژگی های روبات خود را هنگام اجرای مسابقه به نمایش خواهیم گذاشت.

 وی اظهار داشت:  سال گذشته در لیگ استاندارد مسابقات جهانی مکزیک مغلوب تیم ایران شدیم ولی امسال تمام تلاش خود را  برای کسب رتبه در مسابقات جهانی هلند 2013 می کنیم با توجه به اینکه 4 تیم اصلی که 3 تیم آلمانی و 1 تیم هلندی هستند آمادگی کافی و لازم را برای شرکت در مسابقات جهانی هلند دارند.
 
وی در پایان دلایل حضور در مسابقات روبوکات آزاد ایران عنوان کرد: این مسابقه در اوایل سال میلادی برگزار شده است و این امکان را فراهم می کند تا برای باقی سال آماده شویم و دلیل دیگر حضور من در ایران آشنایی با مردم ایراني و فرهنگ ایرانی بوده است که مردم ایران را مردمی خونگرم و مهربان و کاملا متفاوت با شنیده های خود یافتم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار