رئیس ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور با اشاره به رشد 100 درصدی اقامت در آذربایجان‌شرقی در نوروز و افزایش ماندگاری سفر از 1.5 روز به سه روز گفت: ورود گردشگران خارجی به آذربایجان‌شرقی در نوروز امسال را بسیار قابل توجه بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منوچهر جهانیان شامگاه امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی محوطه مسجد کبود تبریز اظهار کرد: استقبال گردشگران از جاذبه‌های گردشگری

آذربایجان‌شرقی و میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارائه شده در این استان در نوروز سال 92، 100 درصدی بود.

وی افزود: عملکرد خوب اعضای ستاد دایمی  تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی در جشنواره صدای بهار و نوروز 92 توانست رضایت گردشگران ورودی به این استان را به خوبی جلب کند.

جهانیان با اشاره به رشد 100 درصدی اقامت در آذربایجان‌شرقی در نوروز 92 اظهار داشت: دستاوردهای اقدامات ستاد تسهیلات سفر این استان، افزایش ماندگاری سفر از 1.5 روز به 3 روز در آذربایجان‌شرقی بوده است.

جهانیان همچنین ورود گردشگران خارجی به آذربایجان‌شرقی در نوروز امسال را بسیار قابل توجه خواند و گفت: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی نیز حضور و استقبال عمده گردشگران از این استان بسیار زیاد بود.

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور رضایتمندی مردم و گردشگران از خدمات ارائه شده در استان را بهترین دستمزد برای مسئولان و اعضای ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی خواند و گفت: تداوم چنین اقداماتی از سوی ستاد، منجر به رونق و شکوفایی هرچه بیشتر این استان خواهد شد.

جهانیان یادآور شد: اقداماتی مانند ارائه تخفیفات 10 تا 30 درصدی مراکز اقامتی استان، برگزاری جشنواره صدای بهار با برنامه‌های فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، سوغات و اجرای مراسم آیینی در کنار کیفیت خدمات نوروزی افزایش میزان رضایتمندی گردشگران نوروزی ورودی به آذربایجان‌شرقی را در پی داشته است.

وی گردشگری را تنها فعالیت اقتصادی خواند که در آن هیچ واسطه و دلالی ایفای نقش نمی‌کند و بر لزوم گسترش این صنعت با همکاری تمام بخش‌‌ها در کشور تاکید کرد.

یادآور می شود، رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور با حضور در استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از روستای کندوان، از نمایشگاه صنایع دستی شهر جدید سهند و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محوطه مسجد کبود تبریز نیز بازدید داشت./ج1

برچسب ها: گردشگر ، ستاد ، دلال ، سوغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.