فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل و کشف بیش از 600 میلیون ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمد‌حسن امیری افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی در پی چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان، موضوع شناسایی سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های جرم با توجه به سرنخ‌های موجود و شگرد سرقت به فردی سابقه‌دار به‌نام سعید مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اطمینان از انجام سرقت توسط این فرد، او را با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل تعداد دو تخته فرش، قالیچه، طلاجات، بخاری گازی، لپ‌تاپ و ... را کشف کردند.

امیری ادامه داد: متهم که دارای سابقه سرقت در زمینه‌های کیف‌قاپی و ... بود در مقابل مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و به شش فقره سرقت منزل از جمله سرویس‌های طلا با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که تحقیقات در زمینه شناسایی و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از 600 میلیون ریال است که در این رابطه شاکیان شناسایی و پرونده به‌همراه متهم و یک نفر مال‌خر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./ع

برچسب ها: کالا ، مسروقه ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.