همزمان با تعطیلات نوروز 92، گروه های جهادی بسیج سازندگی با حضور در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردل، به مردم این مناطق خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: مسئول بسج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: هشت گروه

جهادی بسیج دانشجویی این استان و سه گروه از بسیجیان دانشجوی استان های اصفهان، تهران و البرز برای خدمت رسانی به مردم مناطق عشایری حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار حسینعلی شریفی افزود: در این اقدام جهادی، شرکت کنندگان در ساخت و ساز مساجد، عمران و آبادانی روستا ها، امور بهداشتی و فرهنگی به یاری عشایر شتافتند.

وی، به ایام فاطمیه و لزوم کار فرهنگی در این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات فرهنگی از سوی گروه های جهادی در این مناطق انجام شد که از جمله آنان، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی مرقد مطهر شهدا و مساجد، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری جشن تکلیف دختران است.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: طی این مدت، خدماتی از سوی دانشجویان انجام شد که هزینه های مربوطه از سوی مراکز اعزامی استان های اصفهان، تهران، البرز، بسیج سازندگی و امور عشایری استان چهارمحال و بختیاری تامین شد./ع

برچسب ها: گروه ، جهادی ، بسیج ، سازندگی ، اردل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.