دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان ریگان از بازدید 110هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری ریگان خبر داد.محمد صادق دادالله پور صبح شنبه در جلسه شورای اداری ریگان گفت: امسال بیش از 110هزار مسافر وگردشگر از جاذبه های گردشگری وتاریخی این شهرستان دیدن کردند.


 
وی به گزارش باشگاه خبرنگاران گروه استانهاافزود: با توجه به اینکه بلند ترین تپه های شنی دنیا با ارتفاع 75متر در این شهرستان وجود دارد بیشترین استقبال از این تپه های شنی انجام شد به طوری که بیش از 80هزار مسافر وگردشگر از این جاذبه های گردشگری دیدن کردند.

معاون فرماندار ریگان بیان داشت: شهرستان ریگان با وجود غارهای زیبا، چشمه سارها، جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی و وجود رودخانه های فصلی مناطق کوهستانی بکر دارای گیاهان دارویی از جمله شهرستانهایی است که بیشترین آثار گردشگری در زمینه های مختلف را در شرق استان کرمان داراست.

دادالله پور گفت: بوی بهار نارنج از باغات مرکبات و بوی گرده از نخلستانهای ریگان از جمله مناظر طبیعی شهرستان بودند که امسال گردشگران زیادی از این مناظر دیدن کردند.

وی افزود: وجود بناهای تاریخی از جمله مقبره شاه خورشید وبرج وباروها قلعه ها از جمله جاذبه های تاریخی هستند که مورد توجه گردشگران قرار گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان ریگان گفت: قرار گرفتن شهرستان ریگان در جاده ترانزیتی ریگان- چابهار امسال باعث جذب دو برابری مسافر و گردشگر از این شهرستان شد.

وی یادآور شد: تبلیغات از طریق رسانه ها و خبرگزاریها از جاذبه های گردشگری منجمله تپه های شنی باعث استقبال گردشگران از این جاذبه های گردشگری شد.

شهرستان ریگان در 300 کیلومتری از مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.